איך למדוד הצלחה בקידום האתר שלכם

איך מודדים הצלחה בקידום האתר שלכם

לא משנה איזה קידום אתם עושים לאתר שלכם, קידום אורגני או קידום ממומן, חשוב מאוד להגדיר את היעדים שלכם, ריאליים ככל הניתן וכמובן למדוד את הצלחת הקידום שלכם.

את ההצלחה ניתן למדוד בכלי חינמי מבית גוגל – גוגל אנליטיקס. במידה ומעוניינים למדוד הצלחה של קידום ממומן חשוב מאוד לקשר את חשבון המודעות שלכם בגוגל על מנת לקבל נתונים מדוייקים.

אז איך מודדים הצלחה בקידום האתר?

בקידום אורגני

  1. עלייה בביטויים – המדידה הראשונה בקידום האתר היא עלייה בביטויים רלוונטיים. גם אם לא מדובר בעלייה שתשפר מיידית את כמות הפניות שלכם אך חשוב מאוד לזהות עלייה כבר משלבי הפתיחה – למשל עלייה ממקום 80 למקום 60. העיקר שהגמה בשיפור תהיה חיובית.
  2. כמות התנועה לאתר – שיפור בכמות התנועה לאתר יעיד על הצלחה בקידום (את היקף ההצלחה ניתן יהיה להעריך אחרי תקופה של שנה בקידום האתר – פחות או יותר).
  3. כמות הפניות באתר / רכישות / אינטראקציה עם בית העסק – ההצלחה אליה בסופו של דבר כולם שואפים היא עליה בהכנסות העסק. זאת ניתן להשיג באמצעות גידול בכמות הפניות לבית העסק – פניות מהאתר, טלפונים או רכישות.

בקידום ממומן

בקידום ממומן השאיפה היא להפנות כמה שיותר לקוחות רלוונטיים לאתר שלכם בתקציב פרסום נתון מראש.

הקמת קמפיין ממומן, חייב להיות יותר ממוקד ורלוונטי ומחושב ככל הניתן במטרה להשיג תוצאות קידום ראושנית טובות.

לאחר הקמת הקפמיין חשוב מאוד לבטח אופטימיזציה על מנת להבטיח אחת מ-2 האופציות:

  • באותו תקציב נתון להשיג יותר פניות לבית העסק.
  • הורדת התקציב בסכום מסויים ישמר את כמות הפניות לבית העסק.

ולכן ניתן למדוד את הצלחת הקידום באמצעות גוגל אנליטיקס ע”י הגדרת יעדים שימדדו:

  1. לחיצה על לחצן התקשרות באתר – ניתן להגדיר זאת בקלות באמצעות גוגל תג מגנ’ר.
  2. מעבר לעמוד תודה – כלומר, הלקוח השאיר פניה באתר והגיע לעמוד התודה.
  3. מעבר לעמוד תודה על הזמנתך – כלומר בוצעה רכישה באתר.

ניתן יהיה לראות לאורך הזמן את התקדמות הקידום ע”י עלייה במספר היעדים שהוגדרו בחלק העליון. אנו כחברת קידום אתרים, עוקבים אחרי מדדים אלה כסטדנט לבדיקת הצלחת הקידום שלנו והצגתם ללקוחות.

אם אתם מעוניינים בייעוץ בנושא מדידת הצלחה, קידום אורגני או קידום ממומן, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

אהבתם? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
דברו איתנו
שליחה באמצעות ווטסאפ