עדכון גוגל בנושא חווית משתמש יוצא לדרך ממש עכשיו והוא יושלם למעשה עד סוף אוגוסט 2021 וזה בדיוק הזמן לייחס חשיבות לכל מדדי ה Core
בניית אתרים בהתאמה אישית, עם דגש על מהירות, התאמה למובייל וחווית משתמש גבוהה שתהפוך כל גולש באתר שלכם ללקוח משלם.
עם ניסיון של מעל 8 שנים אנחנו יכולים להבטיח לכם – הגעתם למקום הנכון!
הקמת חנויות וירטואליות שהופכות כל גולש ללקוח משלם.
שיפור תדמיתי לעסק שלך, עם אתר תדמיתי מדהים וממיר.
אנחנו נדאג לכם לבלוג איכותי ומעוצב, אתם תדאגו לתוכן מנצח
עמודי נחיתה מעוצבים, מדויקים, שפוגעים במטרה שלך.
אתר אינטרנט זה הפנים של העסק שלכם.
בין אם מדובר באתר מכירתי שנועד למכור את המוצרים שלכם באינטרנט ובין אם מדובר באתר תדמיתי להצגת מידע על העסק שלכם (מידע אודות החברה / השירותים שאתם מציעים) , יש לכם בערך 7 שניות לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להאמין שהם הגיעו למקום הנכון ושאתם האופציה הטובה ביותר עבורם.
אנחנו בונים אתרי אינטרנט שיממשו את מלוא הפוטנציאל של העסק שלכם, עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד והתאמה מושלמת לכל סוגי המכשירים. יש לנו עוד כמה אקסטרות שהופכות את ההצעה שלנו למשתלמת ביותר.
אנחנו בונים אתרי אינטרנט על מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם – וורדפרס. המערכת הזאת מאוד גמישה ולכן לאחר בניית האתר השליטה היא בידיים שלכם. אנו נלמד אתכם להוסיף עמודים, לשנות תכנים, לעדכן לשפר ולשלוט באופן מלא באתר האינטרנט שלכם. אתם לא מוגבלים בשום צורה ולא מחוייבים אלינו.
אנחנו מומחים גם בתחום קידום אורגני אתרים ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שהאתר שלכם יבנה באופן מלא לדרישות גוגל מבחינת נראות האתר במנועי החיפוש. אה כן, אנחנו גם שמים דגש גדול מאוד על חווית המשתמש ובנייה נכונה של אתר מכוון המרות (אנחנו מנסים להבליט את האיזורים המרכזיים ולהנגיש את היכולת לבצע אינטרציה באתר בקלות יתרה על ידי הגולש).
אולי הדבר הכי חשוב – אנחנו נותנים חשיבות עליונה וזהה בין נראות האתר במחשב ובין נראות האתר במובייל. נכון לימים אלו, רוב הכניסות לאתר שלכם (סביר להניח) יהיו מהמובייל. ההתאמה של האתר שלכם למובייל תהיה מושלמת.
סוג האתר | מחיר |
בניית אתר תדמיתי | החל מ-6,500 ₪ |
בניית חנות אינטרנטית | החל מ- 9,000 ₪ |
בניית עמוד נחיתה | החל מ- 1,800 ₪ |
בניית אתר בלוג/מאמרים | החל מ- 6,500 ₪ |
בניית אתרים מורכבים בהתאמה אישית | החל מ- 15,000 ₪ |
על מנת לתת לכם הצעת מחיר מסודרת יותר ומדויקת יותר, נקיים שיחת איפיון טלפונית ראשונית על מנת להבין את צרכי העסק. נציין שלרוב, המחירים המצוינים כאן הם המחירים הסופיים לבניית אתר אינטרנט אך אם זאת, ייתכנו שינויים במחירים אשר מושפעים לרוב מדרישות נוספות כגון:
חברה לבניית אתרים זו חברה אשר עיקר פעילותה הוא בניית אתרים ללקוחות. בין אם מדובר באתרי תדמית, אתרי מסחר או בלוגים, החברה מספקת שירותים נרחבים בתחום בניית האתרים. חשוב מאוד לבחור חברה אשר שמה דגש על התאמת האתר למובייל, העיצוב של האתר גם במובייל וגם במחשב, תוך תשומת לב גבוהה מאוד לחווית המשתמש באתר.
ניתן להבין אם מדובר בחברה רצינית לבניית אתרים כבר בשיחת הפתיחה של איש המכירות אשר חוקר לעומק את בית העסק ומנסה להבין את הצרכים של אותו עסק באתר אינטרנט. ככל שהאתר יענה יותר לעומק על צרכי העסק כך הוא יענה יותר לעומק על דרישות גוגל ומנועי החיפוש וכך הוא יאפשר לאתר גם להתקדם לאורך השנים ולספק לבית העסק לידים או רכישות דרך האתר בצורה אורגנית.
נניח ואנחנו בית עסק אשר מספק שירותים לעסקים – הרי שלרוב מדובר באתר תדמיתי, אשר מספק מידע מקיף אודות השירות, כל שירות יקבל עמוד משלו בו יסופק מידע אודות כל שירות בנפרד, תמונות רלוונטיות במידה ויש, אפשרות ליצירת קשר ומידע על התהליך אותו יעבור הלקוח עם בית העסק.
אם מדובר בעסק אשר מוכר מוצרים באופן פיזי אך לא מוכר באתר האינטרנט, יבנה לאותו בית עסק אתר קטלוגי אשר מטרתו להציג את המוצרים הנמכרים, בעל העסק יחליט אם להציג מחירים באתר או רק אפשרות “לקבלת הצעת מחיר”.
במקרים בהם בית העסק ירצה גם למכור את המוצרים באתר האינטרנט יוקם עבור אותו עסק אתר אינטרנט מכירתי אשר מטרתו העיקרית היא למכור את המוצרים אונליין ולספק מקור הכנסה נוסף ולעיתים עיקרי לאותו אתר אינטרנט.
אתרי אינטרנט חייבים להיות מהירים מבחינת זמני הטעינה שלהם ולספק חווית משתמש טובה. ישנם המון כלים, בניהים כלים של גוגל המספקים מידע אודות זמן בטעינה של כל עמוד. חשוב להבין כי כאשר אתר אינטרנט נטען לצורך העניין מעל 3 שניות לעמוד, סיכוי גבוה מאוד שיאבד לקוחות כתוצאה מחווית משתמש לקויה ולכן מומלץ לנקוט פעולות נוספות על מנת לשפר את מהירות האתר.
חווית משתמש זה לא רק ביטוי יפה שנועד להוסיף למכירה. חווית משתמש משמעותה, הקלות בה מתמצא הגולש באתר ומבין את מקומו. כבר בכניסה לאתר חשוב מאוד שהגולש יבין באיזה עסק מדובר, אילו שירותים הוא מספק ויאפשר לו להתמצא בקלות ולמצוא את השירות או המוצר שאותו הוא מחפש. חווית המשתמש ועיצוב האתר הינה השתקפות של אפיון האתר והצגתו בצורה ויזואלית יפה נעימה, שתובן באופן ברור לכל גולש באשר הוא, בין אם מדובר בגולש צעיר או גולש מבוגר יותר.
נכון לשנת 2023, לחווית המשתמש יש חלק משמעותי בקידום האתר בגוגל – אשר מתעדפים אתרים עם חווית משתמש גבוהה. איך הם יודעים את זה?
אתרים שבהם זמן הממוצע באתר גבוהה מזה של המתחרים באותה הנישה, אתר שבו יש מעבר בין עמודים והתעמקות בתוכן, אלה העמודים שגוגל מעדיף.
אתר אינטרנט יפה זה נחמד, אבל מה קורה מאחורי הקלעים? האם גוגל אוהבים את האתר?
אחת המטרות העיקריות שלנו היא לגרום לגוגל לאהוב את האתרים שאנחנו בונים, רק ככה גוגל תשמח לפרגן לכם בחזרה ולהציג את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל. נכון שיש צורך לבצע קידום אורגני כדי להתבלט במקומות הראשונים, אבל גם במקרה הזה המבנה של האתר והקידום הטכני שלו תופסים נתח גדול בהחלטה אם זה יעבוד או לא.
בדקו האם האתרים שבנתה החברה שאיתה אתם מתקשרים האם יש אתרים שזכו להתברג בראש תוצאות החיפוש של גוגל.
אתר שנפרץ פוגע מאוד בתדמית העסק שלכם. אנו דואגים לשיפור מערך האבטחה באתר שלכם במטרה לצמצם ככל האפשר את הסיכוי שייפרץ.
המידע שלכם הוא ערך רגיש מאוד עבורכם, לספק מידע כמו טלפון וכתובת מייל זהו לא עניין נוח עבור הגולש ברוב המקרים ולכן חשוב לאבטח את האתר על מנת למנוע את זליגת המידע ברשת. אתר אינטרנט שלא מוסיף תעודת אבטחה לאתר עלול לאבד לקוחות, שכן תוצג אזהרה בראש הדפדפן “אתר זה אינו מאובטח”.
עוד בנושא אבטחה, חשוב מאוד לבצע בדיקות חדשות לבקרים בנושא פריצות לאתר. אתרי אינטרנט נפרצים על בסיס יומיומי וחשוב לבצע פעולות אשר מונעות פריצות אלה, אשר עלולות להזיק לקידום האתר במנועי החיפוש ואף למחיקה מלאה מתוצאות גוגל, דבר אשר יוצר נזק בלתי הפיך לעסק אשר עיקר הכנסתו הוא מאתרי אינטרנט.
בעלי מוגבלויות עלולים לרצות להשתמש בשירותים שלכם או במוצרים שלכם – אסור לנו למנוע זאת! יש להנגיש את האתר לבעלי מוגבלויות ולספק להם פלטפורמה נוחה על אף המוגבלות שלהם. דוגמאות להנגשת האתר לדוגמה: סרגל נגישות, כתוביות בסרטונים אשר מוצגים באתר, כתב גדול וקריא, ניגודיות גבוהה ועוד.
מדובר על שאלה קצת כללית מדי שמורכבת מכמה שאלות שחשוב לשאול לפני שמתמחרים את האתר.
חברות רבות יתמחרו את השירות שלהם במחירים שונים. המחיר יתומחר לפי אופי השירות שתקבלו. האם מדובר בשירות שתקבלו על ידי פרילנס אחד, האם האתר שתקבלו מורכב מכמה נותני שירות (מאפיין, מעצב, מתכנת וכו’).
ככל שהתהליך יורכב מיותר נותני שירות, כך סביר שתשלמו יותר, אך יש לציין שלרוב תקבלו תוצר איכותי יותר כי הוא מורכב מכמה נותני שירות המתמחים כל אחד בתחומו. ניתן למדוד את איכות העבודה של החברה או נותן השירות שלכם באמצעות צפייה בתיק העבודות.
האם מדובר באתר תדמית? אתר חנות? אתר חדשותי? אתר קורסים?
כל אתר מביא עימו דרגת קושי שונה ועל כן, סוגים שונים של אתרים יתומחרו בצורה שונה. לרוב, אתרי תדמית יהיו הזולים ביותר, לאחריהם אתרי חנות ומערכות מתקדמות בהתאמה אישית יעלו הרבה יותר.
האם העיצוב הוא מותאם אישית? האם העיצוב מותאם על ידי מעצב?
ברגע שמשלבים מעצב לאורך התהליך, צפויה התייקרות מסוימת במחיר האתר. כן, אתם תקבלו אתר ממותג יותר ומעוצב יותר, אבל אתם גם תשלמו עליו יותר.
אתרים דו לשוניים מצריכים ממתכנת האתר לעבוד יותר והתמחור במקרים האלה משתנה בין נותני השירות. אנחנו בטופיק גובים עבור שפה נוספת חצי מעלות הקמת האתר (ללא המעצבת). מומלץ לציין במהלך השיחה את הבקשה לשפה נוספת, אשר תיבחן לעומק ותאפשר לתת הערכת מחיר מדוייקת יותר.
כמו שאתם רואים, קשה מאוד לענות על השאלה הכללית הזאת של כמה עולה לבנות אתר אינטרנט, אבל אנחנו כן יכולים מציגים בעמוד זה את המחירון שלנו.
המחירים במחירון מוצגים ללא שילוב מעצבת לאורך התהליך. שילוב מעצבת הוא לרוב תוספת של 1,500 ש”ח אבל חשוב מאוד לעשות שיחת אפיון ראשונית על מנת לת הצעה סופית.
ברור. חשוב מאוד להדגיש כי שאתם משלמים עבור אתר אינטרנט, אתם צריכים לוודא כי תהיה לכם את היכולת להוסיף עמודים לאתר לגמרי בעצמכם. כך, תוכלו לשחרר את התלות בגורם חיצוני עבור כל תיקון קטן או הוספה של תוכן לאתר שלכם.
האתרים שלנו נבנים בוורדפרס, מה שמאפשר לכם גישה למערכת ניהול קלה ונוחה, עם היכולת להוסיף תכנים לגמרי בעצמכם.
בסוף תהליך האתר, אנחנו שולחים סרטוני הסבר קלים ופשוטים על גברי המערכת שלכם, שתדגים לכם צעד אחר צעד איך להוסיף תכנים לגמרי בעצמכם.
וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן המובילה, אשר עדיפה עשרות מונים על פני מערכות אחרות לבניית אתרים.
במידה ואתם בוחרים במערכת סגורה, אתם קובלים את עצמכם לאותה חברה שבנתה לכם את האתר וזה פחות מומלץ מכמה סיבות:
מלבד השירות של בניית אתרים, אנחנו עוסקים גם בקידום אתרים. כל האתרים שאנחנו בונים, נבנים עם דגש רב לקידום האורגני ואנחנו עומדים בכל הקריטריונים ובכל הדרישות של גוגל לאיך אתר אינטרנט צריך להיות, גם מבחינת המבנה הפנימי בכל עמוד וגם ברמה ההיררכית הכוללת של האתר.
אנחנו נשמח גם להנחות ולהסביר איך ניתן להעלות את האתר בדירוג האורגני מהצד שלכם.
אם תסתכלו על האתרים שבנינו והאתרים שאנחנו מקדמים, תוכלו למצוא אחוז גבוהה מאוד מהלקוחות שלנו, במקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל.
תחזוקה של אתר אינטרנט מתחלקת ל-2
אתרי תדמית לרוב יצריכו מכם אך ורק אחסון. טווח המחירים של אחסון יכול לנוע בין 10 ש”ח בחודש לבין 70 ש”ח.
אנחנו בטופיק מדיה עובדים עם חברות האחסון המובילות בארץ ובעולם ועל אחסון האתר אנחנו גובים סכום של 40 ש”ח בחודש לאתרי תדמית. הדגש שלנו הוא על אחסון מאובטח, מהיר ואיכותי ולכן בחרנו לא להתפשר על האחסונים הזולים יותר.
חשוב לציין, כי יש ביכולתכם להעביר את האתר שלכם לכל אחסון שתבחרו ללא כל התנגדות מהצד שלנו. להפך, אנחנו גם נעזור לכם בתהליך.
גם אתרי חנות דורשים תשלום לאחסון האתר. לרוב, אחסון לאתר חנות יתומחר קצת יותר גבוה וזאת בשל גודל האתר.
מלבד התשלום לאחסון, תיאלצו לשלם לחברת הסליקה שלכם תשלום חודשי (כל חברה מתמחרת את השירות שלה באופן שונה) – לרוב זה יהיה בטווח ה-50 ש”ח בחודש דמי שכירות+ אחוז מסויים משווי העסקה שבוצעה באתר.
ישנן חסרות סליקה שגובות תשלום עבור ההתממשקות לאתר (תוסף סליקה) ולכן מומלץ לבדוק זאת כבר בשיחה הראשונית עם חברת הסליקה שלכם.
עדכון גוגל בנושא חווית משתמש יוצא לדרך ממש עכשיו והוא יושלם למעשה עד סוף אוגוסט 2021 וזה בדיוק הזמן לייחס חשיבות לכל מדדי ה Core
החלטתם שאתם רוצים לבנות אתר חדש? מעולה! אנחנו מודעים ומבינים את החשיבות שיש לאתר חדש להציע לעסק שלכם. אבל לפני שתעשו זאת, יש כמה נקודות
מדריך זה נמצא בתהליך כתיבה והוא יפורסם ברגע שייכתב במלואו. הקדמה לפני שאני מתחיל עם המדריך לבניית אתרים אני מראש אציין שאני לא תמיד ממליץ
אני רוצה לספר לכם מקרה מעניין שקרה לנו בעקבות בניית אתר חדש ללקוח, עם אתר יחסית וותיק (4 שנים דומיין) וקידום מאוד אזורי וממוקד לעיר
בין אם החלטתם לבנות אתר אינטרנט חדש או אם החלטתם לשדרג את אתר האינטרנט שלכם, מומלץ מאוד לבצע זאת ע”י חברה לקידום אתרים או מקדם
היום החלטנו לדבר לדבר על שיפור יחס ההמרה באתר שלכם. אז לפני שנתחיל ונחשוף בפניכם את הטיפים שלנו, בואו נשאל (וגם נענה) על השאלה שחלקכם