בניית אתרי תדמית

בניית אתר אינטרנט תדמיתי הוא הפנים של העסק שלכם באינטרנט. הוא לרוב יהיה האינטרקציה הראשונה של לקוח פוטנציאלי עם בית העסק שלכם.  בשנים האחרונות אנשים נוטים להקל ראש ולהקים ולהחליט להקים אתר אינטרנט תדמיתי לעסק, באופן עצמאי, ללא כל ידע קודם בעיצוב גרפי, תכנות וקידום אתר, מה שלרוב עלול להזין לבית העסק יותר מאשר להועיל.

אנו בונים אתרי אינטרנט תדמיתיים לעסקים מעל 5 שנים, תוך התייחסות רחבה להסתכלות מנועי החיפוש על האתר, העיצוב הגרפי שתואם את אופי העסק ואיפיון נכון של מהות האתר וצרכי הלקוח.

אתר תדמית - לא מה שחשבתם!

קיימת נטיה להמעיט בחשיבותו של אתר אינטרנט תמדיתי לעסק. הרבה עסקים, עצמאיים ואפילו חברות גדולות נוטות לחפש חברה אשר תבנה להם אתר תדמית בזול, ללא כל איפיון מסודר וחשיבה על אופי העסק וצורת ההגשה שלו כלפי הגולשים. נטייה זו שגויה ונסביר מדוע.

תדמית העסק שלכם

אתר תדמית, כשמו כן הוא, מייצג את העסק שלכם מול הגולש (הלקוח הפוטנציאלי שלכם), ולו הכרעה משמעותית אם הלקוח יחליט לפנות אליכם ולדרוש את השירותים שלכם או לא. אתר תדמית הוא “איש המכירות שלכם”, לפחות באינטרקציה הראשונה מול הלקוח. כיצד הייתם רוצים להציג לו את העסק שלכם? יוקרתי? עממי? מקצועי?

כל אלה ניתנים לתצוגה ע”י איש המכירות שלכם באמצעות סגנון הלבוש, הדיבור והמקצועיות שהוא מציג בפגישה הראשונה. כל אלה, ניתנים גם לתצוגה ע”י האתר שלכם.

הערך שלכם

הלקוח שלכם מחפש ערך מסויים שמתלווה לשירות אותו אתם נותנים. אבל מה הוא הערך שאתם מציעים ללקוח?

קחו בחשבון – יש עשרות, אם לא מאות עסקים אשר נותנים את אותו השירות שלכם, אבל הלקוח שלכם יכול לדרוש עסק עם המחיר הכי זול או עם השירות הכי טוב או כל דבר אחר שמעניין את הלקוח בהקשר לשירות שלכם. הציגו את הערך השלכם כבר בכניסה לאתר. לדוגמה – שירות 24/7, או מחירי חיסול (כמובן עם הצגת המחירים), או אפילו מעטפת של שירותים שלא יכל להשיג בכל החברות.

השירותים שלכם

אתר תדמית נועד בסופו של דבר להציג את השירותים שלכם בצורה הכי טובה והכי נכונה שאפשר. חשוב מאוד שהלקוח ידע כבר במסך הפתיחה של האתר מהם השירותים אותם אתם מציעים. אפשר לעשות זאת ע”י  הצגת השירותים בתפריט העליון באתר או כבר בחלקו הראשון של האתר מבלי שהגולש יצטרך לגלול את המסך.

הלקוחות שלכם והמלצות עליכם

הלקוח שלכם אוהב לראות סיפורי הצלחה, הוסיפו לאתר שלכם המלצות רלוונטיות ואמיתיות ככל האפשר (ניתן לשלב מספרי טלפון במידת ההסכמה על מנת לשדר אמינות). בנוסף, חברות גדולות אשר מוצגות בתיק העבודות שלכם יוסיפו לכם ערך של איכות. לדוגמה אם לקוח רואה שחלק מהחברות שלהם אתם נותנים שירות הם לקוחות גדולים בתחום שלו או בכללי לקוחות גדולים ומוכרים הוא ישמח להצטרף למעגל הלקוחות שלכם בידיעה ש”אם הם לקחו את השירותים שלכם אז כנראה שיש בכם משהו!”

הכי חשוב – תאפיינו את האתר שלכם לפני שאתם ניגשים לתהליך בניית אתר

ההיררכיה של האתר היא קריטית גם לגולש וגם לדרך שבה גוגל מסתכלת על האתר שלכם ומדרגשת אותו. תנסו להבין ולהכנס לראש הגולשים שלכם ולהבין מה הם מחפשים, איך אתם יכולים לספק את הצרכים שלהם בצורה הכי נכונה.

אתר תדמית הוא התדמית שלכם – תזכרו את זה