כבר עשיתם קידום אורגני בעבר וזה לא עבד, כבר סיפרו לכם את כל התירוצים האפשריים על למה האתר שלכם לא מתקדם בגוגל וכמה שינויי האלגוריתם לא היה לטובתכם, אתם כבר כמעט מאבדים תקווה… אבל אז אנחנו נכנסים לתמונה.
בתחרות שארכה חודש ימים בין כ-40 חברות קידום ומקדמי אתרים בישראל, זכינו במקום ה-1 והובלנו לאורך כל התחרות.
מי שהוכיח שהוא יודע להגיע למקום ה-1, יוכל לקחת אתכם למקום הראשון גם עם האתר שלכם. נסו אתנו.
הדגש הוא על מחקר הביטויים. התהליך חייב להיות מדוייק ככל האפשר על מנת להפיק מתהליך הקידום את המקסימום.
השלב השני הוא התאמת האתר בצורה המושלמת לדרישות הטכניות של גוגל - מהירות, אבטחה, מובייל ועוד.
אחרי שסיימנו עם הצד הטכני מתחילים עבודה על האתר עצמו ועל העמודים הקיימים. בהמשך מוסיפים עוד תוכן.
מזרימים קישורים חיצוניים ממגוון רחב של ערוצים ומקורות תנועה שיגרמו להאמין שהאתר שלכם הוא מספר 1.
קורס אמזון - מקום 1
מסחר באמזון - מקום 1
סחר באמזון - מקום 2
איתור נזילות בגז - מקום 1
איתור נזילות - מקום 2
איתור נזילות מים - מקום 2
חברת מחשוב - מקום 1
שירותי מחשוב לעסקים - מקום 3
שירותי DBA - מקום 2
מוצרי פרסום - מקום 2
עטים ממותגים - מקום 1
יומנים מעוצבים - מקום 1
מחברת למורה - מקום 1
רמקולים - מקום 3
רמקולים לבית - מקום 2
ציוד לאולפן - מקום 4
מתנות לידה - מקום 1
מתנה ליולדת - מקום 2
מתנה לתינוק - מקום 1
מתנה ליולדת בת - מקום 2
להקת קאברים - מקום 1
הרכב לקבלת פנים - מקום 2
להקת חתונות - מקום 2
בקידום אורגני בגוגל אין התחייבות, זה נכון. אף אחד מאיתנו לא יודע מה עובר בראש של גוגל ומה גורם לו לבחור אתר אחד על פני אתר אחר. עם זאת, הרעיון הוא ליישם מספר פרמטרים חשובים באתר שלכם ולחשוב קצת מחוץ לקופסה בניסיון לחדור לראש של הגולשים שלכם.
את המידע הזה ניתן לקבל מכלים שגוגל מספקים לנו, כמו כלי מחקר מילות המפתח, גוגל סרץ’ קונסול, גוגל אנליטיקס וכו’. ברגע שנדע בדיוק מה הגולשים שלכם מחפשים, ונגיש להם את זה בצורה הנוחה והטובה ביותר, גוגל תעריך את העבודה שלנו מאוד ותתגמל אותנו בקידום בתוצאות החיפוש.
בסופו של דבר, לכולנו יש את אותו האינטרס – לנו כחברה שמספקת שירותי קידום אתרים, ייעוץ לקידום ואף שירותים נוספים, לכם כבעלי אתרים שרוצים לקבל תנועה אורגנית לעסק שלכם ותאמינו או לא, אבל גם לגוגל יש אינטרס לתת לאתר הטוב ביותר, שמספק את המענה הטוב ביותר ללקוחות, להתברג בראש תוצאות החיפושת.
לקוח מרוצה יחזור לגוגל גם בעתיד כדי לבצע חיפושים ולא יבחר במנוע חיפוש אחר או בכלי הAI שחדרו לחיינו.
אם יש לכם בחברה מחלקת שיווק שמתפעלת את נושא הקידום האורגני באתר, מומלץ להביא מישהו חיצוני להסתכלות נוספות – אותו מומחה קידום אתרים יוכל לתת זווית נוספת לקידום, צורות חשיבה נוספות ומידע טכני מקצועי שיוכל לשפר את המיקום שלכם בגוגל.
מישהו שהוא מחוץ לארגון, חושב לרוב בצורה אחרת, פחות מקצועית בתחום העיסוק שלכם ויותר כמו גולש לגיטימי. ההסתכלות הזאת נותנת יתרון נוסף ומאפשרת לחשוב על דברים נוספים שיכולים לשפר את חווית הגולשים באתר שלכם, העלאת זמני השהות באתר ולבסוף – עלייה במיקומים האורגניים.
קשה לנו מאוד להגיד אילו פעולות בוצעו כחלק מקידום האתר שלכם, נוכל להסתכל בכלים חיצוניים על מנת לנסות ולשער אילו פעולות בוצעו אבל זה אף פעם לא יכול להחליף תהליך מחשבתי ומקיף.
זה לא משנה כמה ניסיונות היו לכם עם חברות קידום אחרות, תמיד קיימת האופציה שבפעם הבאה זה יתפוס. התהליך עם מומחה לקידום אתרים הוא שונה ואינו כולל רק קישורים ותוכן אלא הרבה מעבר. תהליך זה יקר יותר, שונה וברוב המקרים, איחוד המוחות בין מומחה לקידום אתרים ובין בעל העסק, ניתן לקבל תוצאות טובות יותר.
אם ישנה בעיה באתר, אנחנו נציף את הנושא ונבחר בין 2 אופציות עיקריות:
אל תפחדו מאתר לא תקין, אנחנו נדע לשים על בעיה זאת את האצבע ולמצוא את הפתרון המושלם עבור העסק שלכם.
בקידום אורגני, כמו בקידום אורגני, התוצאה עלולה לקחת זמן. זה לא אומר שהמגמה החיובית לא יכולה להופיע מהר מאוד. מספיק לראות בתור התחלה עליות במיקומים (שבעתיד יביאו לעלייה בתנועה האורגנית).
בסופו של תהליך, אנחנו כן נרצה לראות את העלייה בתנועה האורגנית ועלייה בכמות הפניות לעסק, אבל שוב – חשוב להבין שזה יכול לקחת קצת זמן.
ממש לא. מומחה לקידום אתרים זה לא חתונה. זה תהליך שעתי שמורכב ממספר מפגשים (תלוי בנישה שלכם ובכמות הליקויים שיש באתר). התהליך הזה יכול להמשיך חודש אחד, חצי שנה ולעיתים גם שנים.
בכל שלב תוכלו לבקש לעצור את התהליך במידה והוא לא יהיה יעיל עבורכם. אנחנו גם נדע להגיד סטופ אם יהיה שלב שבו נראה שאנחנו לא מייעלים את התהליך שלכם.
בטח, לא תמיד קל למדוד את הפעולות שמבצעת החברה האורגנית ולכן מישהו חיצוני שיבקר את העבודה שלכם עלולה להוסיף מימד של לחץ מצידם ורצון להוכיח שהם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר.
מומחה לקידום אתרים טוב ידע להסתכל על הדוחות שמפיקה חברת הקידום, לנתח אותם, להעביר משימות נוספות או דברים שהתפספסו לאורך התהליך.