בניית עמוד נחיתה

בניית עמודי נחיתה בהתאמה אישית – יותר לידים ויותר רכישות.

עמוד נחיתה הוא עמוד אחד שנועד לתת דגש לשירות או למוצר שאתם מוכרים מבלי להסיח את דעתו של הגולש ולמד אותו אך ורק במוצר הספיצי או השירות שאתם רוצים לקדם. עמודי נחיתה מיועדים עבור קמפיינים ממונים בעיקר אך גם עבור שליחת העמוד ללקוחות במעמד המכירה או השיחה עם הלקוח.

אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מעמוד הנחיתה שלכם אתם צריכים חברה מנוסה ומקצועית שתדע לתכנן את העמוד בצורה נכונה ושתביא לכם את הערך המקסימלי מהעמוד – יותר לידים ויותר מכירות.

בין עבודותינו

לאורך השנים הקמנו עשרות (אם לא מאות) עמודי נחיתה ממירים שהוסיפו עוד לקוחות ועוד מכירות ללקוחות שלנו. גם לכם מגיע עמוד כזה.

בניית One Page לקבוצת נתנאל

קבוצת נתנאל

עמוד נחיתה לפרוייקט תל ברוך 26

בניית עמוד נחיתה - מידע על התהליך

1

שיחת אפיון

מדברים, מגדירים יעדים ומחליטים מה יוצג בעמוד הנחיתה שלכם. חשוב מאוד ליידק מאוד ביעדים שלכם ולפנות בצורה נכונה לקהל היעד שלכם.

2

סקיצה

הקמת העמוד הנחיתה על פי החומרים ששלחתם והאפיון. העמוד יעוצב ברמה גבוהה ויבליט את כל מה שחשוב במוצר או בשירות שלכם.

3

פרסום עמוד הנחיתה

עמוד הנחיתה יועבר לשרת שלכם על גבי הדומיין שלכם. עכשיו, תוכלו לפרסם אותו ולקבל הרבה יותר לידים והרבה יותר המרות.

עמודי נחיתה - מה זה אומר ומי צריך את זה?

עמודי נחיתה או דפי נחיתה הם בניית אתרים של דף אחד בלבד, שכוללים מידע שיווקי וכללי על בית העסק, מוביל דעה, שירות או מוצר, בכדי לעודד את הגולשים להתוודע אליהם, להתאהב בהם ולימים גם לבצע פניות ורכישות דרך העמוד.

המטרה העיקרית של דפי נחיתה היא להוות כלי שיווקי קליל ומהיר, המספק ללקוחות את כל המידע הרלוונטי במהירות ומעורר בהם את הרצון לבחור בכם על פני כל המתחרים בזכות הייחודיות, הצבעוניות והשפה שאתם משדרים.

למה בעצם דף נחיתה ולא אתר? מי צריך דפי נחיתה ולמה הם שימושיים באמת?

למה להשתמש בדף נחיתה?

לאחר שבניתם את המותג שלכם ויצרתם אתר חברה איכותי שמייצג את רוח בית העסק והופך אותו למותג, חשוב לוודא שכל העבודה הקשה הזו מתורגמת למכירות. אם אתם מחפשים דרך יעילה להמיר לקוחות פוטנציאליים וקיימים ולהגדיל משמעותית את כמות הפניות והמכירות שאתם מקבלים על בסיס יומי, דף נחיתה הוא בהחלט בשבילכם.

דף נחיתה מהווה דרך מצוינת לייצר תנועה לאתר ולבית העסק שלכם, להגדיל את כוח השיווק של בית העסק ברשת ולבסס מותג חי ומזמין יותר. כיום, למעלה מ- 50% מהעסקים בישראל שפונים לעסקים אחרים נעזרים בדפי נחיתה כדי לעשות זאת, ועושים זאת חכם על ידי פרסום ל מוצר או שירות ספציפיים בלבד.

המטרה של דף נחיתה היא לספק מעט מאוד מידע והרבה מאוד התרגשות, ולכן שימת אור זרקורים על מוצר או שירות יחידים מעוררת בלקוחות תשוקה ורצון לפעול. זוהי ההזדמנות שלכם להניב מכירות רבות ואיכותיות ואף לבנות בסיס לקוחות רחב יותר, על ידי חשיפתם למענה ספציפי לו הם זקוקים בתצורה מזמינה.

פשוט לבנות ולתחזק דפי נחיתה, אפילו יותר מאתרי חברה. מאחר ודפי נחיתה הם בעלי מטרה אחת ברורה, שהיא לחשוף את הלקוח לשירות או מוצר מפתים, מאוד פשוט להגדיר כיצד דף זה יביא לפניות ורכישות איכותיות, ושלב אחר שלב לבסס תהליך שבסופו יבוסס דף נחיתה שיביא לתוצאה הרצויה.

מהו דף נחיתה טוב?

הכי חשוב לזכור שדף בית של אתר חברה אינו מהווה דף נחיתה. המטרה של דף נחיתה היא להוביל לקוחות פוטנציאליים לעמוד שבו הם יקבלו מבצע או מידע על היתרון של המוצר או השירות הספציפי שאתם מציעים. 

מאחר וחיוני שדף נחיתה יהיה ספציפי ודפי בית נוטים להיות רוויים בשירותים ומוצרים, הסיכויים שלכם להביא למכירות רבות יותר יהיו גדולים יותר אם תדבקו בדף נחיתה ספציפי שיתפוס את תשומת הלב של הלקוחות בקלות ויעביר להם מסרים מדויקים וקצרים על פריט יחיד בלבד.

דפי נחיתה טובים באמת לרוב כוללים את הפיצ’רים הבאים:

  • הצעה שלא ניתן לסרב לה – רוב הלקוחות הפוטנציאליים שמגיעים לדפי נחיתה עושים זאת משום שהם מחפשים מוצר או שירות ספציפי. כתוצאה מכך, המותג עצמו פחות מעניין אותם; מה שבאמת חשוב היה ההצעה והמחיר שמתלווה אליה.
    רק לאחר ביצוע הרכישה, יתחיל הלקוח לשים לב למותג עצמו ולהעריך את טיבו באמצעות השירות או המוצר שרכש. אין צורך לפרט את כל ההיסטוריה של החברה ולהזכיר שירותים או מוצרים נוספים. חשוב להיות קצרים ולעניין.

  • תוכן ממוקד ונטול הסחות דעת – תוכן שיווקי לעמודי נחיתה הוא קצר ולעניין, וכל המטרה שלו היא להוביל את הלקוח לרכישה תוך מילוי פרטים וסיפוק מידע שמכוון לקנייה מהירה. המידע הנוסף היחידי שיש להוסיף הוא קישורים לערוצים שיווקיים נוספים של החברה, כמו הרשתות החברתיות שלה ואתר החברה. קישורים אלו נוטעים בלקוח ביטחון ומעודדים אותו לחקור על מותג החברה עם סיום תהליך הרכישה.

  • טפסים קצרים וקלילים – טפסים המצריכים מילוי של מידע רב עשויים להוציא את הלקוח מהתהליך ולגרום לו להרגיש שמדובר בפעולה מייגעת ומיותרת ש”אולי יחזור אליה אחר כך”. בכדי להימנע מכך ולעודד את הלקוח לנצל את ההזדמנות כעת, חשוב לשמור על טפסים קצרים ואוטומטיים, המאפשרים למלא את המידע במהירות האפשרית. אם אין אפשרות לקצר את הטופס, פרקו אותו לשלבים בכדי להקל על התהליך.

  • עמוד תודה – כל דף נחיתה שמכבד את עצמו כולל עמוד תודה נאה ומעוצב עם סיום תהליך הרכישה. העמוד מבטיח ללקוח כי ביצע את תהליכי הרישום והרכישה וכי המוצר או השירות הם שלו.

  • הם ממחישים את זהות המותג – לפי שפה וצבעוניות נישתיים המותאמים לחזון של המותג, ומייחדים אותו מיתר המתחרים.
דברו איתנו
איך אפשר לעזור?
היי 👋,
איך נוכל לעזור לך?