ניהול מוניטין באינטרנט

כאשר אתם מצויים בצמרת העץ, בפסגת ההר, אתם יודעים כי אתם בוחרים לשים את עצמכם “תחת זכוכית המגדלת של הציבור”. בין אם אתם מנהלים תאגיד ששווה מיליארדי דולרים, בין אם אתם פועלים בתחום הפוליטיקה, הכלכלה או התרבות והבידור – אתם חשופים לעין הציבור.

חיים פומביים, גוררים עמם מגוון רחב של פרסומים: חלקם חיוביים, מאדירים ואפילו מחמיאים. אחרים, עשויים להעליב, להכפיש ואפילו לפגוע בשמכם הטוב.

בימי קדם, כאשר רוב האנשים יכלו להביע קולות מחאה או נאצה באמצעות העיתונות, הטלפון או הפגנות ברחוב – היה הרבה יותר פשוט להשתלט על הפרסום השלילי שהציף את האינדיבידואל או העסק. כיום, ביד של כולנו מצוי מכשיר חכם והרסני, אשר בלחיצת כפתור מאפשר לנו לאהוב או להמליץ ובו-בזמן, גם לפגוע ולרמוס את המוניטין של האחר.

כולנו עושים את זה: תגובה לא נאותה אודות שירות של מסעדה, אופן הביצוע של מחזה, ההתנהלות של הבנק שלנו או ה”חדגוניות” של הספר שקראנו – כולם משפיעים לרעה על הסטאטוס של מושא התגובה.

אבל מה קורה כאשר מושא התגובה הוא אתם? כאשר אנשים, כתבי חדשות לקוחות יחד – נתפסים בפיסת חדשות או עבירה שמוציאה לכם שם רע? כאן, אנחנו נכנסים לתמונה.

ההשפעות השליליות של אזכורים שליליים

כאשר הלקוחות שלכם, המעריצים שלכם, העובדים שלכם או הבוחרים שלכם יחשבו עליכם, הם בוודאות יעשו דבר אחד – ייכנסו לדפדפן החיפוש של Google ויחקרו: מה עשיתם עד היום? מה כותבים עליכם? האם מומלץ לעשות עמכם עסקים או ללכת להופעה שלכם? הביקורות, הכתבות והמידע שיקראו אודותיכם – הם אלו שיסייעו להם להגיע להחלטה.

זאת ועוד, ברגע שאנשים מגבשים עליכם דעה, הם ממהרים לחלוק אותה: כמו שדה קוצים בוער, דעה שלילית עשויה להתפרס במהירות ולהוביל לנזק חריף.

אם אתם ידועים בציבור, יזמים, מנהלים בכירים, פוליטיקאים, סלבריטאים, אנשי חברה גבוהה או פשוט נפגעתם מאזכורים שליליים – אתם זקוקים למהפך אינטרנטי.

ניהול מוניטין באינטרנט – המהפך האינטרנטי שלכם

כן. אתם יכולים למצוא את הדרך ממבוך הכתבות השליליות ולקדם את המוניטין החיובי שלכם בשנית. עם זאת, מדובר בתהליך ארוך, שמצריך הרבה מאוד מקצועיות, ניסיון והשקעה. ההבנה הרחבה שלנו בעולם ניהול המוניטין, תסייע לכם לנקות מחייכם את המוניטין השלילי ולשוב להיות מוקפים במידע חיובי.

ניקוי ותיקון מוניטין שלילי

השאיפה היא להיפטר מכל זכר של הפרסום השלילי והמכפיש. כיצד נעשה זאת? אנו נפנה אל האתרים, אל גוגל ואל גורמים נוספים, בבקשה להסיר את הפרסום בטענה כי הוא פוגע מבחינה נפשית ומבחינה מקצועית.

ההחלטה אם להוריד את הפרסומים או לחסום את הלינק בדפדפן החיפוש, תלויה אך ורק בגוגל ובבעלי האתרים, לכן הסרה אינה מובטחת ותדרוש זמן רב. ועם זאת, פעמים רבות אין צורך למחוק את התוכן כלא היה מעולם – כל שיש לעשות, הוא לדחוק אותו אל מחוץ לעין הבוחנת.

הצפת מידע חיובי

מדוע להתמקד בשלילי, כאשר אתם יכולים להסתכל על הצד המלא של הכוס?! ברגע שתפנו אלינו, אנו נפתח אסטרטגיה שתסייע לנו לדחוק החוצה את האזכורים השליליים והכתבות הלא נעימות אודותיכם – לדפים האחרונים של תוצאות החיפוש. במקומם, הגולשים יזכו לראות כתבות איכותיות ומשבחות אודותיכם בבלוגים ואתרים מוכרים, ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין ואפילו בוויקיפדיה.

בנוסף, אנו נדאג לבנות עבורכם אתרי תדמית שכשמם כן הם – יעצימו את התדמית שלכם, של החברות שלכם ושל היוזמות שלכם וימחישו בפני הגולשים את הסטאטוס החיובי והמרשים ששידרתם מאז ומעולם.

אנחנו בטופיק מדיה, מתמחים בפרויקטים ארוכי טווח לניהול מוניטין. אנו נשמח לעזור לכם להראות לקהל את הצבעים המרהיבים שלכם, של העסק שלכם ושל הנישה שלכם; לשמר מוניטין ברמה גבוהה ואף לשקם אותו במידה ונפגע בהתחייבות.

דברו איתנו
איך אפשר לעזור?
היי 👋,
איך נוכל לעזור לך?