היום החלטנו לדבר לדבר על שיפור יחס ההמרה באתר שלכם. אז לפני שנתחיל ונחשוף בפניכם את הטיפים שלנו, בואו נשאל (וגם נענה) על השאלה שחלקכם אולי ודאי שואלים – “מה זה בכלל יחס המרה?”
אז מצויין ששאלתם. נסביר זאת בצורה הכי פשוטה שאפשר. נניח ולאתר שלכם נחשפים 100 גולשים ביום. מתוך 100 הגולשים הללו השאירו לכם 5 אנשים פנייה באתר או יצרו קשר, כלומר המרנו אותם מגולשים ללקוחות פוטנציאלים. במקרה זה יחס ההמרה שלכם הוא 5%. ישנם מספר דרכים להגדיל את כמות הפניות לבית העסק שלכם:
- להגדיל את תקציב הפרסום או להשקיע יותר בקידום האורגני לאתר ובכך להגדיל את כמות הפניות לאתר שלכם
- לשפר את יחס ההמרה שלכם מבלי להשקיע תקציב נוסף בפרסום.
במטרה לחסוך לכם את הגדלת תקציב הפרסום, החלטנו לרשום לכם מספר טיפים לשיפור יחס ההמרה באתר שלכם:
#1 טפסי התקשרות מינימליים
נסו לצמצם כמה שאפשר את הטפסי התקשורת שלכם באתר ובקשו מהגולשים שלכם רק אך ורק את המידע שאתם צריכים על מנת ליצור אינטראקציה ראשונית. טפסים ארוכים מייאשים את הגולשים שלכם ויגרמו להם לבחור על פני המתחרים במקרים רבים. נקודת ההנחה הראשונית שלכם היא שהגולשים עם עצלנים מאוד וככל שתבקשו מהם פחות כך תקבלו מהם יותר.
#2 התאמה מלאה למובייל עם אפשרויות התקשרות + וואטסאפ
חשוב מאוד לבצע התאמה מלאה למובייל ולא להסתמך על הרספונסיביות שמוגדרת כחלק מהאתר. התאמה מלאה מתייחסת לגודל הטקסט במובייל, גודל הכותרות, סידור מבנה האתר בצורה נקייה וברורה ועוד. הוסיפו אופציות מהירות לגולש בכדי לבצע אינטראקציה איתכם כמו לחצן התקשרות ולחצן ווטסאפ כמו שיש באתר זה. לחצנים אלה יקלו על הגולשים שלכם ליצור איתכם קשר ובכך תגדילו את סיכויי ההתקשרות מצידם.
#3 הנעה לפעולה – בקשו מהגולשים שלכם מה תרצו שיבצעו
חשוב מאוד לדרוש מהגולשים שלכם מה בדיוק אתם רוצים שהם יבצעו. “השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם..” , “הרשמנו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים ….”, “חייגו עכשיו 050…” ועוד. ה
הגולשים צריכים את ההכוונה שלכם אז תדאגו לספק לכם בדיוק את ההכוונה שאתם צריכים (סליחה, שהם צריכים…)
#4 שיפור זמני טעינה לאתר
אתר אינטרנט איטי מבריח את הגולשים מהאתר. ניתן לבדוק את מהירות האתר במגוון כלים:
- פינגדום
- כלי המהירות של גוגל במובייל
- GTmetrix – בתשלום
במידה ותזהו בעיית מהירות באתר שלכם, פנו למתכנת במטרה להסדיר את העניין בהקדם! נוכל לספק לכם שירות זה במידת הצורך.
כתבנו מאמר בנושא שיפור מהירות האתר. שפרו את מהירות האתר שלכם באמצעות טיפים פשוטים וקלים ליישום.
#5 סידור הטקסט בצורה ברורה וקלה
עסקים רבים וחברות קידום אתרים נוטות להעמיס את העמוד נחיתה בתוכן (לצורך הקידום האורגני) ולרוב, זה בכלל לא מה שהלקוח ביקש. מבנה העמוד צריך להכיל קודם את מה שהלקוח ביקש ואחר כך את התוכן (שגם הוא צריך להיות מסודר בצורה נקייה וברורה. נניח הגולש מעוניין בשירותי עיצוב – נציג לגולש תמונות מעבודות שלנו, ביחד עם כותרת ממירה ותיאור קצר, מתחת קצת מידע על התהליך (אפשר באייקונים) ולמטה טופס צור קשר עם התוכן שנועד למטרת הקידום.
הכנסו לנעליים של הגולשים שלכם ונסו להבין מה בדיוק הם מחפשים ורוצים.
כחלק משירותינו בבניית אתרים אנו מעלים נקודות אלה בתהליך בניית האתר במטרה להפיק את המקסימום מהאתר כבר בתחילת דרכו.
אם יש לכם שאלות נוספות נשמח לסייע לכם. צרו איתנו קשר.