טעויות נפוצות בנוגע לקידום אורגני

3 טעויות נפוצות בקידום אורגני שעלולות להזיק לאתר שלכם

תוכן עניינים

בתור בעלי עסקים, אתם בוודאי מבינים את החשיבות קידום אורגני – SEO. באמצעות קידום אורגני יעיל ואיכותי, תוכלו להגביר את כמות התנועה לאתר שלכם, את האמון של הלקוחות במותג שלכם וכן להגדיל משמעותית את מספר ההמרות לבית העסק שלכם.

קידום אתרים חייב להיות חלק בלתי נפרד מהקמפיין השיווקי של העסק שלכם. לעיתים, עיקר הבעיה היא להסביר את חשיבות הקידום האורגני,  לבעל העסק בזמן תהליך המכירה. ביטויים כמו לינקים חיצוניים, מילות מפתח, תגיות, אלגורתמים ועוד, עלולים להיות קשים מאוד להבנה עבור אנשים שלא עוסים בשיווק דיגיטלי ביום יום שלהם.

העובדה שהאלגוריתמים של גוגל משתנים לעיתים תכופות וגורמת לירידה בביטויים אפילו למקדם אתרים הטוב בעולם, מוסיפה לחוסר האמון של בעלי העסקים בשירות הזה.

במאמר זה ננסה לסקור 5 טעויות נפוצות מאוד בקידום אורגני שבמידה ותיישמו אותם תוכלי להנות מקידום יעיל, אפקטיבי ומהיר במיוחד.

להלן הטעויות:

#1 קידום אורגני SEO הוא תהליך חד פעמי

החלק החשוב ביותר בתהליך קידום אורגני לאתר הוא עיקביות ומכאן נובעת העובדה שחברות קידום אתרים דורשות התחייבות. חלקן דורשות התחייבות לחצי שנה, חלקן התחייבות לשנה, זאת בהתאם לרמת התחרות בתחום ובהתאם להנחה – תוך כמה זמן אוכל לקדם את הלקוח הזה בכדי שיוכל לראות תוצאות מוחשיות.

אילו דברים עלולים להועיל בתהליך הקידום בצורה שוטפת?

  1. קישורים חיצוניים – חשוב להעלות קישורים חיצוניים לאתר שלכם בהדרגה ובצורה טבעית ככל האפשר.
  2. אופטימיזציה לעמודים – קישורים פנימיים, היררכיית כותרות, כותרות ותיאורי מטא, הבלטות ועוד.
  3. הוספת תכנים איכותיים לאתר – אחר הדברים המועילים ביותר עבור הקידום שלכם הוא הוספת תוכן איכותי ורלוונטי שימשוך את הלקוחות אליכם בצורה עקבית על מנת לצרוך את התוכן שלכם.

חשוב מאוד להבין – גם אם האתר שלכם נמצא בראש תוצאות החיפוש לא עוצרים בתהליך הקידום. תמיד לשמר על המצב הקיים ותמיד לנסות ולתפוס עוד ביטויים רלוונטיים שעלולים להגדיל את כמות הפניות לבית העסק.

נקודה חשובה שכדאי להוסיף כאן היא שתהליך SEO הוא תהליך עקבי שלוקח זמן. במידה והמטרה היא לידים מהירים לבית העסק מומלץ לשקול לבצע קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק על מנת להשיג תוצאה זו, אבל ההמלצה שלנו היא תמיד להקצות חלק בתקציב הפרסום לבית העסק שלכם בקידום האורגני.

#2 קידום אורגני זה אך ורק קישורים חיצוניים איכותים

נכון שקישורים חיצוניים עדיין חשובים עבור הקידום האורגני, ההמלצה שלנו היא להנמיך את ההערכת היתר בנוגע להשפעה שלהם על הקידום האורגני. האלגוריתם של גוגל מורכב מאוד והוא כבר מזמן לא מסתמך אך ורק על הקישורים החיצוניים, ישנם גורמים נוספים המשפעים כמו

  • איכות התכנים באתר
  • מעורבות חברתית באתר (שיתופים בפייסבוק, אינסטגרם וכו'…)
  • אופטימיזציה בתוך האתר
  • ועוד…

שוב, קיימת חשיבות לקישורים אך גם במקרה זה ניתן להפריד בין קישורים איכותיים יותר וקישורים איכותיים פחות. חשוב להפנות קישורים בצורה מושכלת לאתר שלכם.

#3 קניית מאמרים לאתר יכול להחליף את הצורך במקדם אורגני

נכון להיום זה כמעט ובלתי אפשר למשוך לקוחות ולהמיר אותם ללא תוכן. אתרים שלא מעדכנים את התוכן שלהם לעיתים תכופות (ביחס למתחרים) חווים נפילות קשות מאוד בתנועה האורגנית לאתר שלהם ובכמות הפניות.

כל פוסט, כתבה, פרוייקט, מוצר או עמוד חדש באתר שלכם צריך לעבור אופטימיזציה איכותית בכדי למקסמת את התועלת ממנו. איך עושים את זה?

  • משלבים בצורה ראוייה וטבעית את ביטויי המפתח שלכם 4-5 פעמים בתוך 450-500 מילים.
  • כותרת H1 אחת בעמוד
  • מילות מפתח נוספות להוסיף בכותרות המשנה של האתר -H2 ו H3
  • הוספה של קישורים פנימיים וחיצוניים מהתכנים שלכם.
  • כללו תמונות בעמודים שלכם שיכילו ALT רלוונטי
  • והרשימה עוד ארוכה…

כותבי תוכן יודעים לכתוב תוכן, מה שהוא בעל ערך שלא ניתן לערער עליו. אבל האם ידעו להנחות את האסטרטגיה לאתר האינטרנט? אילו מאמרים צריך לכתוב? איך לשלב את הביטויים בתוך העמוד?

מסקנות

קידום אורגני הוא תהליך הכרחי לבית העסק שלכם במידה ואתם לא רואים בעסק שלכם כמשהו זמני. לטווח הארוך הוא יגדיל את התנועה לאתר האינטנרנט שלכם, את כמות הפניות, את האמון במותג שלכם ואת הרצון להתקשר אליכם כספקים.

השקיעו כסף בקידום אורגני. עקבו אחר התוצאות של הקידום. נסו להתקשר עם חברה לקידום אתרים שמספקת דוחות ושקיפות מלאה אחר הנעשה לצרכי הקידום.

נשמח לתת לכם שירות קידים מקצועי ואיכותי. צרו איתנו קשר עוד היום לשיחת ייעוץ ראשונית.

בהצלחה.

 

 

אהבתם? שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email