הרבה מאוד חילוקי דעות רצות ברשת על הקידום הממומן ועל החשיבות שלו להצלחת העסק והפרסום האפקטיבי (או הלא אפקטיבי) שלו בגוגל.
הקידום הממומן עובד. זאת לא שאלה בכלל. העניין הוא שצריך לבחור חברה שיודעת לנהל קמפיינים ממומנים בצורה נכונה.
קידום ממומן בגוגל – הסבר
קידום ממומן בגוגל זוהי מודעה אשר מוצגת בתוצאות החיפוש של גוגל או שתוצאות האתרים השותפים של גוגל. המודעה נכתבת על ידי מנהל הקמפיינים שלכם והוא יכול להחליט באילו מילות מפתח תוצג המודעה (בקמפיינים תקינים ישנם מספר מודעות), מתי היא תוצג, באילו איזורים גיאוגרפיים היא תוצג ועוד מגוון אופציות.
השליטה המוחלטת הזאת מאפשרת לכם לפנות ללקוח הפוטנציאלי בצורה ממוקדת ויעילה מאוד. אתם בוחרים להיכן יופנה הגולש – לאתר אינטרנט או עמוד הנחיתה שלכם.
מילת המפתח – רלוונטיות
תשתדלו להיות רלוונטיים ככל האפשר במילות המפתח שתבחרו, במודעות שלכם ובעמודי הנחיתה אליהם יגיעו הגולשים. זה החלק החשוב ביותר בקמפיין ולכן חשוב שאפילו תתייעצו עם מכרים או חברים לעבודה ותנסו תמיד להכנס לראשו של הגולש.
ניקח דוגמה – אני לקוח המעוניין לקנות דלת פנים זולה. אז נניח ורשמתי בגוגל ביטויים כמו “דלת פנים זולה” או “דלת פנים מחיר” הדבר הראשון שיקפוץ לי לעין היא מודעה אשר מכילה “מגוון דלתות פנים החל מ-___ ₪” . המחיר ישחק תפקיד מאוד מכריע במקרה זה כי זה בדיוק מה שאני מחפש.
בשלב הראשוני בקידום ממומן, אל תנסו לכוון לכל מי שמחפש “דלת” כי כמובן שזוהי מילה כללית מידי ואולי הוא חיפש בכלל דלת כניסה וזה לא רלוונטי במקרה הזה ואל תנסו לפרסם דלת יקרה למי שחיפש והדגיש את בביטוי החיפוש את המילה “זולה” או “בזול”.
הצגת יתרונות המוצר שלכם או כל דבר המייחד אותו
כמוכם, יש עוד עסקים רבים אשר מציעים מוצר זהה לפלח הקהל אליו אתם פונים. תדגישו במודעה שלכם את היתרונות שלכם ואת מה שמייחד אתכם. זה יכול להיות הספקה מהירה, אחריות רחבה, שירות 24/7, התקנה חינם או כל ייחוד אחר אשל מבדל אתכם ונותן ערך נוסף ללקוח שלכם.
השתמשו בתוספי מודעות
תוספי המודעות של גוגל מאפשרים לכם להוסיף מידע נוסף (חשוב שיהיה רלוונטי) לגולש במטרה להוביל אותו לעמוד הנחיתה שלכם. תוסיפו מספר טלפון להתקשרות, קישורים, יתרונות, שירותים ועוד. תייחדו תוספי מודעות לכל קבוצת מודעות בהתאם למוצר או השירות אותו אתם מפרסמים.
מלבד העובדה שהתוספים נותנים מידע נוסף לגולש, הם מבליטים את המודעה שלכם מבחינת הנפח שלה, דבר המושך את עינו של הגולש אל המודעה שלכם על פני מודעות של אחרים.
מהו היעד שלכם?
לפני שיוצאים לדרך תבינו מה היעד שלכם – שיחות טלפון? רכישה מהאתר? השארת פרטים? ובהתאם לזה תפנו לגולש כבר במודעה ותגידו לו מה אתם רוצים שיעשה – “הזמינו עכשיו” / “חייגו אלינו” / “השאירו פרטים” ועוד מגוון קריאות לפעולה בהתאם לרצונות שלכם.
בשורה התחתונה
הקידום הממומן עובד. תנצלו את הכלי המדהים של גוגל לפרסום מודעות – Google Ads ותפיקו ממנו את המיטב.