מאמרים ותוכן זו הדרך שלכם להגיע לקהל לקוחות שמעוניין בשלב הראשוני לצרוך תוכן, לפני שהוא ניגש לפעולה. העלאת מאמרים לאתר שלכם היא הדרך שלכם להיחשף לאותם אנשים המחפשים את התוכן ולהגיע אליהם מהדלת האחרונית.
אז למה זה כל כך חשוב לכתוב מאמרים ואיך עושים את זה נכון? הכל במאמר הבא…
העלאת מאמרים לאתר באופן קבוע
כתיבת מאמרים לאתר שלכם חשובה מאוד, גם בהסתכלות על קידום אורגני של אתר אינטרנט – גוגל אוהבים מאוד לראות שהאתר שלכם פעיל ושאתם מעלים מאמרים בתדירות קבועה וגם ברמת הידע שאתם מפיצים כלפי הקהל שלכם, אך גם ברמת השיווק שלכם באינטרנט. אנשים אוהבים לחפש תכנים באינטרנט וללמוד מהם. אם תתנו להם ערך מספיק גבוה, הם יעריכו אתכם, יזכרו אתכם לטובה ובשניה שהם יהיו בשלים לעסקה, אתם תהיו הראשונים שאליהם הם יפנו – אתם הסמכות בעיניהם.
לגוגל יש אינטרס – לתת לגולשים את התשובה הטובה ביותר לגולש שחיפש משהו באינטרנט. אם תזרימו תוכן לאתר שלכם, גוגל יתגמל אתכם. כן, זה כל כך פשוט. אבל לפני שאתם מתחילים להפגיז בסתם מאמרים, חשוב מאוד לשים לב לאיכות. גוגל רוצים שהתוכן שיעלה לאתר שלכם יהיה איכותי כדי שהוא ירגיש בנוח להציג דווקא את התוצאה שלכם על פני התוצאות האחרות, אז תשקיעו.
זה כל כך פשוט
לא כולם נולדו כותבים. זו עובדה ואין הרבה מה לעשות איתה. אז איך בכל זאת אפשר לכתוב תוכן לאתר שלכם גם אם אין לכם את הכשרון הטבעי הזה לכתוב? הנה כמה אופציות.
שירותי כתיבת תוכן
ישנם ספקים רבים המציעים שירותי כתיבת תוכן לאתר אינטרנט. אתם יכולים לבחור מבין מגוון רחב של ספקים המציעים כתיבת תוכן לאתר שלכם מבלי שתצטרכו לכתוב שורה אחת של תוכן. כל מה שאתם צריכים זה לתת לכותב שלכם הנחיות בסיסיות על הנושאים עליהם תרצו לדבר באתר.
קבלת השראה מתכנים אחרים באינטרנט
אפשר לבחור נושא עליו אתם רוצים לדבר, לגלוש באתרי אינטרנט דומים ולקחת השראות לכתיבה על אותו הנושא. תוכלו לקחת רעיונות לסגנונות הכתיבה, לנושאי הכתיבה עליהם מדברים ופשוט לכתוב את זה במילים שלכם. חשוב מאוד לא להעתיק את התוכן ולא לתת לגוגל את ההרגשה שהעתקתם את התוכן ממקום אחר ולכן העבודה במקרה הזה מצריכה הרבה שכתוב והוספה גם של דברים מקוריים שלכם בכתיבה.
זה לא מספיק לבנות אתר אינטרנט
עסקים רבים חושבים שבניית אתרים מתחילה ונגמרת שם. כלומר, בונים אתר אינטרנט לעסק, מגדירים את עמודי השירות שלכם (או המוצרים) ונותנים למזל לעשות את שלו. אז זהו, שלא.
תחשבו רגע על חנויות בגדים. אם הבגדים שהיו שם היו זהים לבגדים שהיו שם לפני שנתיים ולפני 3 שנים, בשלב מסוים הייתם מתייאשים ומחפשים חנות אחרת. הרעיון הוא לחדש, לתת ללקוח את ההרגשה שאתם תמיד מוסיפים מוצרים חדשים ומחדשים כדי לספק מגוון רחב של מוצרים.
בדיוק אותו הדבר באתר אינטרנט. גם הגולשים שלכם וגם הלקוחות שלכם רוצים לקבל את ההרגשה שהעסק חי, פעיל ומתחדש עבורם. זה יכול להיות בהוספת שירותים חדשים בהתאם להתעדכנות בשוק, זה יכול להיות הוספה של מוצרים חדשים בהתאים לטרדנים וכו’.
איך כותבים תוכן בצורה נכונה?
נסו לענות על השאלות שלקוחות שואלים אתכם במהלך שיחות איתם, נסו לענות על טרנדים חדשים. בואו ניקח לדוגמה את טיקטוק. אפליקציה שנכנסה לחיינו בשנתיים האחרונות ונכון להיום מאפשרת לעסקים לפרסם שם ללקוחות.
בעלי עסקים שרוצים לדעת האם מומלץ לפרסם בטיקטוק יחפשו מאמר על זה באינטרנט. אם תכתבו על זה מאמר, תתנו דוגמאות חיות של לקוחות פעילים שלכם שאתם מפרסמים להם בטיקטוק ותסבירו את היתרונות של הפלטפורמה על פני המתחרים, תוכלו להיות החשיפה הראשונה שלהם לתחום.
אותם לקוחות יראו אתכם כאוטוריטה ובשניה שהם יהיו בשלים לפרסם בטיקטוק, תהיו בטוחים שהם יפנו אליכם במטרה לקבל מידע נוסף על השירות שלכם.
זה תקף לכל תחום בחיים. מצאו את הטרנדים בתחום, ענו על שאלות של לקוחות שלכם ותנו להם את כל המידע שהם מחפשים. תשקפו את המקצועיות שלכם בתוך התוכן שאתם מעלים והקסם פשוט יקרה.
למה כדאי לבחור בנו כספקי תוכן ומקדמי האתר שלכם?
אז בואו נתחיל מהניסיון – יש לנו ניסיון רב בתחום בכתיבת תכנים לאתר אינטרנט וקידום אורגני. אנחנו עושים את זה במשך שנים עם המון תשוקה ואהבה.
אנחנו לא אוהבים שיש אתרים אחרים שמנצחים אותנו ולכן אנחנו ניתן הכל כדי להביא את האתר שלכם בהרבה ביטויים לתוצאות הראשונות.
אנחנו עושים את כל מה שצריך כדי שהאתר שלכם יתקדם. קידום אתר מורכב מהרבה מאוד פרמטרים ואנחנו נוגעים פשוט בכולם.
האתר שלכם לא מותאם לקידום? אל תדאגו, יש לנו מחלקה טכנית שמביאה את האתר שלכם לנקודה שהוא מתאים לקידום, עונה על כל הדרישות של גוגל ומכאן, הדרך לעמודים הראשונים קלה ובטוחה יותר.