Isometric SEO analytics team concept. Contents creation specialist and article writers. Writing service, IT specialists, search engine optimization analysis

הגדרת יעדים בגוגל אנליטיקס + גוגל תג מנג'ר

תוכן עניינים

מדריך זה נכתב לאחר שיעור עם התלמידים שלי בקורס ב Hackeru.

היי חברים, אני מסכם לכם כאן את מה שביצענו במהלך השיעור בכל מה שנוגע להגדרת יעדים בגוגל אנליטיקס באמצעות תג מנג'ר.

  1. בשלב הראשון פותחים חשבון בגוגל אנליטיקס

חשוב לזכור – במידה והחלטנו להטמיע את גוגל אנליטיקס באתר באמצעות תג מגנ'ר אין לנו צורך להטמיע את הקוד שמקבלים באנליטקס במהלך ההתקנה.

  1. בשלב השני פותחים בגוגל תג מגנ'ר.
    את הקוד של תג מנג'ר נטמיע באתר באמצעות תוסף insert header and footers.

זה הקוד שמקבלים:


זה התוסף שמבצעים בו את ההתקנה

הטמעת הקוד בתוך התוסף תראה ככה:

אחרי שהגדרנו הכל נוכל ליצור בתג מנג'ר תג חדש של גוגל אנליטיקס:

נקרא לתג בשם שנדע לזהות. זה יכול להיות כל שם שתבחרו.

ההגדרה של קוד האנליטיקס תראה ככה:

נעקוב אחרי Page View

נגדיר תחת Google Analytics Setting את מזהה המעקב של גוגל אנליטיקס.
את מזהה המעקב נוכל למצוא באנליטיקס תחת מנהל מערכת > פרטי מעקב > קוד מעקב

אחרי שמסיימים עושים Submit

אחרי שביצענו את הפעולות האלה וגוגל אנליטקס מוטמע באתר, נתחיל לעקוב אחרי המרות

המרה של אנשים שהשאירו פנייה באתר והגיעו לעמוד תודה

  1. יוצרים יעד בגוגל אנליטקס

לוחצים על "יעד חדש" ובוחרים מותאם אישית


ניתן ליעד שם ונבחר אירוע

נגדיר את פרטי היעד

חשוב מאוד שתהיה התאמה בין פרטי היעד שמגדירים באנליטקס ובתג מגנ'ר

בסוף לוחצים על שמירה

יוצרים תג חדש בגוגל תג מנג'ר

יורדים למטה ומגדירים את הטריגר שמפעיל את התג. במקרה הזה צפייה בעמוד תודה.

שימו לב שחברתי some page views והגדרתי את נתיב העמוד = thankyou.

אם כתובת עמוד התודה שלכם לא שווה לthankyou, תדאגו לרשום את נתיב העמוד תודה שלכם.

ברגע ששומרים, סיימנו להגדיר בהצלחה את התג.

עושים submit בגוגל תג מנג'ר, לוחצים על preview ומוודאים שאכן התג פעיל

ככה זה יראה באתר

במידה ותרצו לעקוב אחרי אנשים שהגיעו לעמוד תודה על רכישה, מדובר בתהליך זהה.

תיצרו יעד בגוגל אנליטקס שיעזור לכם להבין שמדובר בהמרה של רכישה, ובתציבו בטריגר את נתיב העמוד תודה. באתרי woocommerce של וורדפרס, הנתיב יהיה

order-recieved

המרה של אנשים שלחצו על טלפון או ווטסאפ באתר

  1. יוצרים יעד בגוגל אנליטקס כמו שעשינו בהסבר הקודם. גם כאן הקטגוריה – lead הפעולה – call במקום contactForm
  2. בגוגל תג מגנ'ר נגדיר משתנה חדש שנוכל לבחור

    נסמן את click url
  3. עכשיו אפשר להתחיל ליצור את התג

נקרא לתג בשם שנזכור ונדע להבין על מה מדובר. אני קורא לו – GA Call Converion

  1. גם כאן נבחר את האופציה הראשונה של Universal Analytics

זה יראה ככה:

עכשיו נגדיר את הטריגר

אני מגדיר טריגר בשם שאני אזכור כדי שאוכל להשתמש בו לתגים אחרים במידת הצורך

ואני בוחר ב just links

ההגדרה נראית ככה:

לסמן את Wait for Tags

נתיב העמוד לשנות ל matches RegEx ולהגדיר .* (באנגלית זה יופיע הפוך כמו בצילום)

אחר כך לבחור את some link clicks

ולהגדיר שהURL של ההקלה יכיל tel:

במידה ותרצו לעקוב אחרי לחיצות על כפתור הווטסאפ, ההגדרה היא זהה לחלוטין רק צריך לשנות את tel: במילה whatsapp.

אם משהו לא ברור, תשאלו 🙂

בהצלחה!

אהבתם? שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email