גוגל מיי ביזנס – איך לקדם את העסק שלך בגוגל מפות ?

העולם מתקדם, החשיבה שהייתה מקובלת לפני עשר או אפילו חמש שנים משתנה. פעם חשבנו שלהופיע בחיפוש בגוגל מספיק, היום מבינים שלא כך, החיפוש הופך להיות ממוקד יותר מדויק יותר ללא מקום לטעויות. לתוך העולם הזה פיתחה גוגל את הכלי המצוין גוגל מיי ביזנס, הכלי שיזניק את העסק שלך קדימה.

מה זה? איך עובדים עם זה?  בואו, תקראו ותדעו את מה שלא חשבתם שאפשר לעשות.

מה זה גוגל מיי ביזנס?

תוצאה לדוגמה במפות גוגל גוגל מיי ביזנס הינה פלטפורמה מבית היוצר של חברת גוגל, זוהי פלטפורמה המאפשרת לכל עסק ללא קשר לגודלו וגם ללא אתר להירשם בכדי להופיע במנועי החיפוש של גוגל ולא פחות חשוב מכך בגוגל מפות בחינם.

העיקרון הבסיסי של השירות הוא לייצר תוצאת חיפוש מתאימה לצרכים של המחפש. לדוגמא, אם יזדקק לטכנאי מזגנים ברמת גן, יופיעו לו האפשרויות הרלוונטיות למיקומו.

כבעל או בעלת עסק, השירות מאפשר כלים לניהול העסק ומהווה את נקודת הציר של העסק שלך במערכות השונות של מנוע החיפוש החשוב ביותר. מעצם היותו כלי אינטרנטי המיועד לעסקים, גוגל מיי ביזנס מעניק פלטפורמה מצוינת גם לבעלי עסקים וירטואליים, בעסקים מסוג זה, תוצאות החיפוש יחשפו את האתר בצורה הטובה ביותר על פי מילות החיפוש הנכונות.

למי זה מיועד?

בעלי עסקים מקומיים השואפים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם באזור הגאוגרפי המיידי שלהם, בעלי חנויות אינטרנטיות המעוניינים במיקסום התעבורה של לקוחות פוטנציאלים.

כל בעל עסק פותח למעשה פרופיל משתמש, בפרופיל הזה ניתן להציג את העסק בצורה מיטבית על ידי הצגת הכתובת הפיזית של העסק, השירותים שהוא מעניק שעות הפתיחה והסגירה של העסק ופרטים רלוונטיים נוספים. בעת הקמת כרטיס העסק בשירות גוגל מיי ביזנס, תוצאות החיפוש ישפיעו מייד על החיפוש גם במנוע גוגל מפות.

השירות מיועד בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים שהיכולת שלהם לחדור לתודעה היא קטנה, ובעצם השימוש בשירות, הם מקבלים חשיפה עם פילוח מדויק לצרכים שלהם על פי חיפוש של לקוחות שצריכים את השירות שלהם.

האם זה באמת יעיל?

במנוע החיפוש של גוגל, לעסק קטן כמעט ובלתי אפשרי להגיע גבוהה בתוצאות החיפוש, וכבר ידוע היום שרוב המחפשים לא ימשיכו מעבר לתוצאת החיפוש הרביעית. לכן השירות החדש המעניק בעת חיפוש בגוגל מפות עדיפות לעסקים מקומיים ובחינם, כך שבעת החיפוש העסק השלכם יהיה בראש רשימת החיפוש. העובדה הבסיסית שהעסק שלכם מופיע בראש רשימת חיפוש של גוגל, או של גוגל מפות, זהו הקלף החזק באמת של גוגל מיי ביזנס. החשיפה היא עצומה, קשה להסביר את העוצמה שמנוע החיפוש של גוגל מפות מעניק לעסק מסויים, רמת החשיפה שלו עולה באופן מיידי וכתוצאה מכך גם כמות הפניות הרלוונטיות. היעילות של גוגל מיי ביזנס, לא מוטלת בספק.

למה בכלל להשתמש בזה?

ישנן מספר סיבות מהותיות להיעזר בשירות גוגל מיי ביזנס, אתן שלוש חשובות במיוחד.

  • קח שליטה על המידע שאתה רוצה שיעבור ללקוח. כאשר אתה משתמש בשירות,  הלקוחות יגיעו לנתונים שאתה תרצה שהם יראו, הם יקבלו פרטים על העסק, שעות הפעילות, המיקום המדויק וכמובן מספר הטלפון וכתובת האתר, כל מה שיכול לגרום לסגור עסקה.
  • הגדלת נפח ההופעה של העסק שלך בעולם המקוון. העובדה ששירות גוגל מיי ביזנס משפיע מיידית על החיפוש בגוגל מפות ואף מקדם את תוצאות החיפוש בגוגל מפות, מאפשרים חשיפה דיגיטלית שערכה הוא רב עבור כל עסק.
  • מייצר תחושה של שיתוף עם הלקוחות. בעצם השימוש בשירות, יש אפשרות לנהל מעין שיח עם הלקוח, להקשיב לביקורת או לתגובות ולתת מענה, לקוח שמרגיש שמתייחסים אליו בכבוד, הוא לרוב לקוח שיחזור להשתמש בשירות פעם נוספת

ממה מושפע הקידום?

תוצאות החיפוש יושפעו בראש ובראשונה ממילות החיפוש אותם ביצע מבקש השירות, לכן חשוב מאד לרשום בכרטיס הפרופיל העסקי את המילים הנכונות שיובילו את המחפשים אל האתר שלך.  עבור הכרטיס העסקי ישנם שני מקומות עיקריים לתצוגה, והם:

  1. הכרטיס העסקי בגוגל מפות, שישפיע על החיפוש בגוגל מפות.
  2.  התוצאות שיתקבלו בדף החיפוש ב Map Stack.

טופיק מדיה בגוגל מיי ביזנס

בנוסף יושפע הקידום ממספר גורמים נוספים והם: 

  • ההתאמה המרבית לבקשת החיפוש
  • המרחק הגיאוגרפי שנקבע על פי הנתונים בגוגל מפות.
  • הנוכחת ברשת וכמות ההמלצות או הביקורות שיש לכל עסק

בכדי למקסם את כל מה שהוזכר, כדאי ואף רצוי להיעזר בצוות המומחים של  טופיק מדיה שידעו לכוון אתכם ליעד הנדרש.

אז איך מקדמים את העסק?

קידום העסק שלכם שלשמו התכנסנו כאן יכול להיות מושפע ממספר גורמים חשובים: 

  • שם העסק. תהיו מדויקים, לעסק שלכם יש רק שם אחד, אל תנסו ניסיונות, יכול להיות שגם האלגוריתם של גוגל לא יאהב את זה.
  • מהי הקטגוריה שלכם, תהיו מדויקים, לא להתפזר, אתם תעזרו למנוע של גוגל למצוא אתכם כשצריך.
  • תמונות זה חשוב. השימוש בתמונות מגביר את קידום העסק והוא חשוב ביותר, הגדלת כמות התמונות, תגביר את אפשרות החשיפה.
  • ואם כבר תמונות, אז המשמעותית מכולן היא מה שמכונה תמונת הקאבר, היא חייבת לשקף את העסק שלכם בצורה מושלמת, זאת התמונה שרוב האנשים יראו.
  • וידאו, זה מה שהולך היום. סרטון מוצלח ימשוך את המחפש, וישאיר אותו באתר, ככל שזמן השהיה באתר יגבר, אתם מרוויחים. אם הסרטון יצליח לחדור לרשתות אחרות, הרווחתם פעמיים.
  • הזכרנו במהלך הטקסט הזה שהשיח עם הלקוחות חשוב. תגיבו לביקורות, תענו לעניין ולשמור על שפה מתאימה, גם עם נתקלתם בביקורת לא מחמיאה.
  • תשמרו על קשר עם החשבון, תעדכנו אותו, תפגינו פעילות, אחרת מנוע החיפוש יחשוב שאתם כבר לא רלוונטיים.

אז איך בונים את הדף העיסקי המושלם?

בסופו של דבר בניית הדף העסקי שלנו היא בעלת חשיבות עצומה. אבל אם כל הרצון הטוב שלנו,  אנחנו עדיין לא מקצוענים. אם חשוב לעשות את הדברים נכון, צריך לפנות למקצוענים, והמקצוענים בנושא הזה הם טופיק מדיה, החברה שמתמחה בעיצוב אתרים, שמבינה מהן המילים הנכונות שיצרו עבורכם את הקידום בגוגל מפות. שיודעים מה ישפיע על החיפוש בגוגל מפות ויביא את הכרטיס שלכם לתוצאות הכי טובות בגוגל מיי ביזנס. בעזרת צוות המומחים שלנו תוכלו להיות חלק מקבוצה גדלה והולכת של חברות ועסקים הנעזרים בשירותינו.

בואו נסכם,

שירות הגוגל מיי ביזנס משנה באופן מהיר את האופן שבו תוצאות החיפוש משפיעות על עסק, כל עסק בעיקר על עסקים קטנים ובינוניים וכאלו המסתמכים על תיחום גאוגרפי או מקצועי קטן יחסית. האפשרות להיעזר בקידום בגוגל מפות עבור אתרים הוא גיים צ’ינג’ר. פתאום העסק שלך שמוכר המבורגר, יוכל להופיע לפני מקדונלד’ס רק בגלל שהוא קרוב יותר ונגיש יותר. וכל זאת בעלות נמוכה מאד. היכולת של בעלי עסקים למתג את עצמם ועל ידי כך לנהל גם את תעבורת הרשת באתר שלהם, להיות קשובים ללקוחות ולקבל תמונת מצב עדכנית היא כלי ניהולי ממדרגה ראשונה. לכן חשוב לטפח את הקשר עם האתר שלכם, לתחזק אותו ולשמור על הלקוחות שלכם, הם הנכס העיקרי שלכם. גוגל מיי ביזנס, נותן לכם את הפלטפורמה הכי טובה עבור זה.

קידום בגוגל מפות

תוכן עניינים

דברו איתנו
איך אפשר לעזור?
היי 👋,
איך נוכל לעזור לך?