קידום אתרי אינטרנט

תכלס, קידום אורגני זה מקור הלידים האיכותי ביותר לעסק שלך. אין על זה עוררין.
עם זאת, יש לו חסרון. התוצאות הן לא מיידיות ולפעמים לוקח גם חצי שנה עד שהאתר מתחיל להתקדם בפועל. חשוב מאוד בתהליך הקידום להיות בקשר מתמיד (לפחות אחת לחודש) ולהבין מה נעשה במהלך החודש, אילו מילות מפתח התקדמו במנוע החיפוש ומה התוכניות לחודש הבא.

אופטימיזציה מלאה לאתר

בניית קישורים איכותיים

שיפורי UX באתר

מילות מפתח ללא הגבלה

נכון, בקידום אורגני אנחנו לא יכולים להבטיח לכם כלום ! אנחנו אומרים את זה בצורה הגלוייה ביותר. אנחנו כן יכולים להבטיח לכם שנעשה את המקסימום כדי להביא את האתר שלכם כמה שיותר קדימה במנוע החיפוש. אנחנו כן יכולים להבטיח לכם שנעשה מחקר מילות מפתח מעמיק ונעזור לכם לבחור את מילות המפתח אשר לדעתנו, יקודמו הכי מהר שאפשר ויביאו לכם את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. אנחנו כן יכולים להבטיח לכם שנשפר את האתר שלכם מבחינת UX ככל הניתן ובהתאם למגבלות.

מה אנחנו צריכים ממכם? מחוייבות לתהליך! אנחנו כן נצטרך את העזרה שלכם מדי פעם בתכנים לאתר (שלדעתנו חשוב שיכתבו על ידכם בחלק מהמקרים) ובהיענות להמלצות שלנו. לעיתים נמליץ על החלפת אחסון לאתר האינטרנט, שינוי מהותי באתר וכו’… כמובן שנהיה שקופים ונעדכן אתכם בשינויים לפני שנכנס לתהליך הקידום.

אנו מבצעים קידום אורגנים לעסקים קטנים עם תקציבים נמוכים. כדאי לכם לשמוע מה יש לנו להציע.

השאירו פרטים והתחילו לקדם את האתר שלכם בגוגל עוד היום

קידום אורגני - הסוד הוא במחקר

לפני שמתחילים לבצע פעילות קידום אורגני עבור אתר אינטרנט חשוב מאוד לחקור את אותו בית העסק – מה מייחד אותו, מי המתחרים שלו, מה טווח המחירים בשוק, אילו ביטויים עלולים להוביל להמרה (יצירת קשר – ליד או רכישה דרך האתר) ואיך אפשר למטב את מבנה האתר שלו במטרה להקל על הגולש להתמצא באתר באופן הטוב ביותר.

חלק המחקר הוא הארוך ביותר ודורש את ההתייחסות הגבוהה ביותר.

הגדרת יעדים לקידום

מטרת הקידום נגזרת ע”י הבנה מעמיקה של מהות האתר. בסופו של דבר בית עסק עתיד להשקיע כסף רב בקידום האורגני עבור העסק שלו ולכן חשוב מאוד להגדיר את היעדים מראש על מנת למנוע בזבוז כסף בנישות פחות רווחיות עבור בית העסק ופחות מועילות למטרת הקידום. יש למפות את שירותי העסק או המוצרים אותו הוא מוכר ולהבין מהו תחום העיסוק או המוצרים העיקריים אשר יניבו לחברה את הרווחים הכי גבוהים.

לא תמיד נתחיל לקדם את דווקא את השירותים או המוצרים הללו כי כמובן שנתייחס לפני כן להיקף התחרות בתחום והערכת הסיכויים להתברג במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש ולכן יש לשים דגש רב הגדרת היעדים.

כל האמת בפרצוף

כל בית עסק אוהב לקבל מחמאות על אתר האינטרנט שלו אך לא לשם כך התכנסנו. החברה אשר לוקחת על עצמה את קידום האתר לחברה מחוייבת לבית העסק ועליה לסקור את אתר האינטרנט בצורה רחבה ולשקף את מצב האתר כבר בתחילת הליך הקידום. תהליך רכישה ארוך ומייגע? טופס השארת פרטים “כבד” עלולים לפגוע בכמות הלידים עבור אותו בית עסק ולכן יש להציג זאת כבר בכניסה להתהליך הקידום.

כלל הברזל הוא חווית משתמש תקינה ולדרוש מהמשתמש רק את מה שצריך. אם אנחנו מסתכלים על שירות מסויים אשר מוצג באתר – נניח מדביר, בטופס השארת הפרטים יספיק לי שם הלקוח ומספר הטלפון שלו. אין צורך לבקש נניח את כתובת המייל, שכן הגולש עלול לחשוש מקבלת תוכן לא רצוי למייל בניגוד לרצונו (ובניגוד לחוק כל עוד לא אישר זאת).

התוכן הוא....

זה אמנם נשמע נדוש, אבל התוכן באתר שלכם הוא המלך! חשוב מאוד שהתוכן באתר שלכם יהיה מעניין, מקורי ונכתב בצורה מספיק מעניינת על מנת שהגולש יקרא אותו ויהנה ממנו. התוכן צריך להיות כתוב בצורה ברורה, עם כותרות משנה, ניתן להוסיף תמונות רלוונטיות כדי לספק לקורא שלכם סדר בעיניים ויכולת התמצאות בתוכן מבלי שיצטרך לקרוא את כולו.

בטוח שיש לכם עוד המון שאלות... ננסה לענות עליהם כבר בשלב הזה

כל תחום הוא שונה, בעיקר ברמת התחרויות שלו. תחום תחרותי עלול להוביל לעלות גבוהה במיוחד עבור הקידום האורגני, זאת על מנת לאפשר למקדם האתר שלכם להשקיע את הכסף בצורה נכונה בתוכן הנכתב באתר, ביצירת קישורים חיצוניים רלוונטים (לעיתים בתשלום) ועוד מגוון פרמטרים אשר עלולים להשפיע על עלות הקידום.

בדומה לתשובה בשאלה הראשונה, קידום אורגני עלול לקחת זמן רב יותר בתחומים תחרותיים ומעט זמן בתחומים פחות תחרותיים. ניתן להגיע לעמודים הראשונים תוך חודשיים ולעיתים גם תוך שנה. כחלק מהמחקר הראשוני תוכלו להבין אילו ביטויים רלוונטיים עלולים להתברג בעמודים הראשונים תוך זמן קצר ואילו ביטויים תוך זמן ארוך.

ישנם עשרות פעולות אשר מבצעים בקידום האורגני. אופטימיזציה לאתר האינטרנט – לתוכן, לתמונות, למבנה הקישורים, שליחת מפת האתר לגוגל ובקשה לסריקת האתר, תיקון ליקויים במבנה האתר, שיפור מהירות, כתיבת תוכן ועוד…

כן, כמו שניתן לבצע את מרבית הפעולות של בעלי המקצוע באופן עצמאי לבד, גם כאן זה אפשרי. אבל, ויש אבל גדול, זה עלול לגזול מכם זמן יקר, על חשבון תחום העיסוק שלכם אשר מכניס עבורכם כסף ורוב הסיכויים שלא תבצעו את הקידום בצורה מקצועית כפי שיבצע מקדם אתרים מקצועי ואיכותי.

הדעה שלנו – תשאירו את נושא הקידום הממומן למומחים ותמשיכו לעסק בתחום שבחרתם שממלא אתכם בסיפוק עצום מידי יום.

חברות רבות דורשות מכם להתחייב אליהם לתקופה של שנה על מנת שתוכלו לבחון את ההצלחה שלהם לאורך השנה. אנחנו לא נוהגים ככה ופחות ממליצים להתחייב לחברה. למה?

ברגע שאין התחייבות לחברה, חובת ההוכחה היא על החברה. הדוחות שתציג לכם והפעולות שתבצע יעמדו במבחן מתמיד לאורך הזמן. כן מומלץ לתת לחברת האחסון תקופת נסיון של 3 חודשים תוך בקשת דוחות ומסמכים אשר מספרים אילו פעולות בוצעו באתר שלכם ואיך זה השפיע על המיקומים בגוגל.

בתחילת עבודת הקידום, משך זמן ההתחלה צריך להיות מוגדר מראש ולספק מידע אודות הצמיחה במיקומים ובהיקף הכניסות לאתר. לאתר תקופת ההתחלה, יש למדוד את ביצועי החברה בכמות הלידים אותם קיבלתם לאורך התקופה על מנת להבין האם הכסף שמושקע מחזיר את עצמו. רק כך תוכלו להבין אם הקידום עוזר לכם ומועיל להכנסות של בית העסק שלכם או שהוא לא מועיל.

במידה והוא לא מועיל ניתן לחשב מסלול מחדש ולהבין אם ישנם ביטויים יותר רלוונטיים שעלולים לזרז ולשפר את המצב או לעצור את הפעילות כי ואללה, חבל על הכסף שלכם.

לסיכום

קידום אורגני זו מומחיות וחשוב להשתתמש במומחיות של חברה אשר מציגה הוכחות ויכולות קידום גבוהות עבור לקוחות לדוגמה שהם מציגים.

אל תתחייבו לתקופת זמן ואל תגבילו את עצמכם במילות מפתח כדי לאפשר חדירה רחבה ככל האפשר לתחרות מול המתחרים שלכם.

אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת השאירו לנו פרטים בטופס למטה. זה לא עולה כסף וזה יכול רק להועיל לכם.

בהצלחה 🙂