כולם חולמים להיות בעמוד ה-1 בגוגל, אנחנו יכולים להגשים את החלום הזה.
עם 10 שנות ניסיון, זכייה בתחרות TOP SEO 2022 ומאות לקוחות שכבר מככבים בעמוד הראשון, אנחנו לגמרי בטוחים בשירות שלנו.
בתחרות שארכה חודש ימים בין כ-40 חברות קידום ומקדמי אתרים בישראל, זכינו במקום ה-1 והובלנו לאורך כל התחרות. אז אם אתם מחפשים חברה של מקצוענים שתיקח אתכם לעמוד ה-1 ולתוצאות הראשונות בגוגל. הגעתם למקום הנכון!
בואו נגיד את האמת – תנועה אורגנית זה מקור הלידים האיכותי ביותר לעסק שלך.
יחד עם זאת, לקידום אתרים יש לו חסרון. במידה ולא מבצעים מחקר מעמיק אסטרטגי מעמיק, התהליך עלול להמשך תקופה ארוכה בכדי להתחיל לראות תוצאות מוחשיות. אנחנו קוראים לזה “קידום אתרים ארבעת השלבים” ותאמינו לנו, זה עובד!
הדגש הוא על מחקר הביטויים. התהליך חייב להיות מדוייק ככל האפשר על מנת להפיק מתהליך הקידום את המקסימום.
השלב השני הוא התאמת האתר בצורה המושלמת לדרישות הטכניות של גוגל - מהירות, אבטחה, מובייל ועוד.
אחרי שסיימנו עם הצד הטכני מתחילים עבודה על האתר עצמו ועל העמודים הקיימים. בהמשך מוסיפים עוד תוכן.
מזרימים קישורים חיצוניים ממגוון רחב של ערוצים ומקורות תנועה שיגרמו להאמין שהאתר שלכם הוא מספר 1.
קורס אמזון - מקום 1
מסחר באמזון - מקום 1
סחר באמזון - מקום 2
איתור נזילות בגז - מקום 1
איתור נזילות - מקום 2
איתור נזילות מים - מקום 2
חברת מחשוב - מקום 1
שירותי מחשוב לעסקים - מקום 3
שירותי DBA - מקום 2
מוצרי פרסום - מקום 2
עטים ממותגים - מקום 1
יומנים מעוצבים - מקום 1
מחברת למורה - מקום 1
רמקולים - מקום 3
רמקולים לבית - מקום 2
ציוד לאולפן - מקום 4
מתנות לידה - מקום 1
מתנה ליולדת - מקום 2
מתנה לתינוק - מקום 1
מתנה ליולדת בת - מקום 2
להקת קאברים - מקום 1
הרכב לקבלת פנים - מקום 2
להקת חתונות - מקום 2
נכון, בקידום אתרים אורגני אנחנו לא יכולים להבטיח לכם כלום ! אנחנו אומרים את זה בצורה הגלויה ביותר. אנחנו כן יכולים להבטיח לכם שנעשה את המקסימום כדי להביא את האתר שלכם כמה שיותר קדימה במנוע החיפוש. אנחנו כן יכולים להבטיח לכם שנעשה מחקר מילות מפתח מעמיק ונעזור לכם לבחור את מילות המפתח אשר לדעתנו, יקודמו הכי מהר שאפשר ויביאו לכם את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. אנחנו כן יכולים להבטיח לכם שנשפר את האתר שלכם מבחינת UX ככל הניתן ובהתאם למגבלות.
מה אנחנו צריכים ממכם? מחוייבות לתהליך! אנחנו כן נצטרך את העזרה שלכם מדי פעם בתכנים לאתר (שלדעתנו חשוב שיכתבו על ידכם בחלק מהמקרים) ובהיענות להמלצות שלנו. לעיתים נמליץ על החלפת אחסון לאתר האינטרנט, שינוי מהותי באתר וכו’… כמובן שנהיה שקופים ונעדכן אתכם בשינויים לפני שנכנס לתהליך הקידום.
קידום אתרי אינטרנט זו המומחיות שלנו. אנו מבצעים קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים עם תקציבים נמוכים. כדאי לכם לשמוע מה יש לנו להציע.
הקידום שלנו כולל כתיבת תוכן לאתר!
לפני שמתחילים לבצע פעילות קידום אורגני בגוגל, בדומה מאוד לקידום ממומן עבור אתר אינטרנט חשוב מאוד לחקור את אותו בית העסק – מה מייחד אותו, מי המתחרים שלו, מה טווח המחירים בשוק, אילו ביטויים עלולים להוביל להמרה (יצירת קשר – ליד או רכישה דרך האתר) ואיך אפשר למטב את מבנה האתר שלו במטרה להקל על הגולש להתמצא באתר באופן הטוב ביותר.
חלק המחקר הוא הארוך ביותר ודורש את ההתייחסות הגבוהה ביותר.
מטרת הקידום נגזרת ע”י הבנה מעמיקה של מהות האתר. בסופו של דבר בית עסק עתיד להשקיע כסף רב בקידום האורגני עבור העסק שלו ולכן חשוב מאוד להגדיר את היעדים מראש על מנת למנוע בזבוז כסף בנישות פחות רווחיות עבור בית העסק ופחות מועילות למטרת הקידום. יש למפות את שירותי העסק או המוצרים אותו הוא מוכר ולהבין מהו תחום העיסוק או המוצרים העיקריים אשר יניבו לחברה את הרווחים הכי גבוהים.
לא תמיד נתחיל לקדם את דווקא את השירותים או המוצרים הללו כי כמובן שנתייחס לפני כן להיקף התחרות בתחום והערכת הסיכויים להתברג במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש ולכן יש לשים דגש רב הגדרת היעדים.
אם המטרה שלכם היא ניהול מוניטין, יש להבין כי זהו תהליך ארוך יותר שלוקח זמן המצריך הקמה של נכסי אינטרנט רבים.
כל בית עסק אוהב לקבל מחמאות על אתר האינטרנט שלו אך לא לשם כך התכנסנו. החברה אשר לוקחת על עצמה את קידום האתר לחברה מחוייבת לבית העסק ועליה לסקור את אתר האינטרנט בצורה רחבה ולשקף את מצב האתר כבר בתחילת הליך הקידום. תהליך רכישה ארוך ומייגע? טופס השארת פרטים “כבד” עלולים לפגוע בכמות הלידים עבור אותו בית עסק ולכן יש להציג זאת כבר בכניסה להתהליך הקידום.
כלל הברזל הוא חווית משתמש תקינה ולדרוש מהמשתמש רק את מה שצריך. אם אנחנו מסתכלים על שירות מסויים אשר מוצג באתר – נניח מדביר, בטופס השארת הפרטים יספיק לי שם הלקוח ומספר הטלפון שלו. אין צורך לבקש נניח את כתובת המייל, שכן הגולש עלול לחשוש מקבלת תוכן לא רצוי למייל בניגוד לרצונו (ובניגוד לחוק כל עוד לא אישר זאת).
זה אמנם נשמע נדוש, אבל התוכן באתר שלכם הוא המלך! חשוב מאוד שהתוכן באתר שלכם יהיה מעניין, מקורי ונכתב בצורה מספיק מעניינת על מנת שהגולש יקרא אותו ויהנה ממנו. התוכן צריך להיות כתוב בצורה ברורה, עם כותרות משנה, ניתן להוסיף תמונות רלוונטיות כדי לספק לקורא שלכם סדר בעיניים ויכולת התמצאות בתוכן מבלי שיצטרך לקרוא את כולו.
כל תחום הוא שונה, בעיקר ברמת התחרויות שלו. תחום תחרותי עלול להוביל לעלות גבוהה במיוחד עבור הקידום האורגני, זאת על מנת לאפשר למקדם האתר שלכם להשקיע את הכסף בצורה נכונה בתוכן הנכתב באתר, ביצירת קישורים חיצוניים רלוונטים (לעיתים בתשלום) ועוד מגוון פרמטרים אשר עלולים להשפיע על עלות הקידום.
בדומה לתשובה בשאלה הראשונה, קידום אורגני עלול לקחת זמן רב יותר בתחומים תחרותיים ומעט זמן בתחומים פחות תחרותיים. ניתן להגיע לעמודים הראשונים תוך חודשיים ולעיתים גם תוך שנה. כחלק מהמחקר הראשוני תוכלו להבין אילו ביטויים רלוונטיים עלולים להתברג בעמודים הראשונים תוך זמן קצר ואילו ביטויים תוך זמן ארוך.
ישנם עשרות פעולות אשר מבצעים בקידום האורגני. אופטימיזציה לאתר האינטרנט – לתוכן, לתמונות, למבנה הקישורים, שליחת מפת האתר לגוגל ובקשה לסריקת האתר, תיקון ליקויים במבנה האתר, שיפור מהירות, כתיבת תוכן ועוד…
כן, כמו שניתן לבצע את מרבית הפעולות של בעלי המקצוע באופן עצמאי לבד, גם כאן זה אפשרי. אבל, ויש אבל גדול, זה עלול לגזול מכם זמן יקר, על חשבון תחום העיסוק שלכם אשר מכניס עבורכם כסף ורוב הסיכויים שלא תבצעו את הקידום בצורה מקצועית כפי שיבצע מקדם אתרים מקצועי ואיכותי.
הדעה שלנו – תשאירו את נושא הקידום הממומן למומחים ותמשיכו לעסק בתחום שבחרתם שממלא אתכם בסיפוק עצום מידי יום.
חברות רבות דורשות מכם להתחייב אליהם לתקופה של שנה על מנת שתוכלו לבחון את ההצלחה שלהם לאורך השנה. אנחנו לא נוהגים ככה ופחות ממליצים להתחייב לחברה. למה?
ברגע שאין התחייבות לחברה, חובת ההוכחה היא על החברה. הדוחות שתציג לכם והפעולות שתבצע יעמדו במבחן מתמיד לאורך הזמן. כן מומלץ לתת לחברת האחסון תקופת נסיון של 3 חודשים תוך בקשת דוחות ומסמכים אשר מספרים אילו פעולות בוצעו באתר שלכם ואיך זה השפיע על המיקומים בגוגל.
בתחילת עבודת הקידום, משך זמן ההתחלה צריך להיות מוגדר מראש ולספק מידע אודות הצמיחה במיקומים ובהיקף הכניסות לאתר. לאתר תקופת ההתחלה, יש למדוד את ביצועי החברה בכמות הלידים אותם קיבלתם לאורך התקופה על מנת להבין האם הכסף שמושקע מחזיר את עצמו. רק כך תוכלו להבין אם הקידום עוזר לכם ומועיל להכנסות של בית העסק שלכם או שהוא לא מועיל.
במידה והוא לא מועיל ניתן לחשב מסלול מחדש ולהבין אם ישנם ביטויים יותר רלוונטיים שעלולים לזרז ולשפר את המצב או לעצור את הפעילות כי ואללה, חבל על הכסף שלכם.
לסיכום
קידום אורגני זו מומחיות וחשוב להשתמש במומחיות של חברה אשר מציגה הוכחות ויכולות קידום גבוהות עבור לקוחות לדוגמה שהם מציגים.
אל תתחייבו לתקופת זמן ואל תגבילו את עצמכם במילות מפתח כדי לאפשר חדירה רחבה ככל האפשר לתחרות מול המתחרים שלכם.
אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת השאירו לנו פרטים בטופס למטה. זה לא עולה כסף וזה יכול רק להועיל לכם.
בהצלחה 🙂