כיצד הקמת אתר תדמיתי יכולה לסייע למשיכת לקוחות חדשים?
בכדי להפוך את העסק שלכם ל”שם דבר” ובמיוחד אם הוא חלק מענף עסקי שנחשב לתחרותי, כדאי להקים עבורו אתר תדמיתי אשר יהווה סוג של חלון ראווה עבורו, בפני לקוחות פוטנציאליים הפוגשים אותו ברשת. בניית אתר עסקי הינה מלאכה מורכבת שצריכה להתחיל, קודם כל, במחקר שוק מעמיק והבנה של כללי המשחק הייחודיים לעולם האינטרנט, בפרט בתחום שבו עוסק האתר. החשיבות של יצירת אתר הפונה באופן מותאם עד כמה שניתן לקהל היעד היא גבוהה, על אף שכדאי לדעת כי גם שינויים ושדרוגים הם חלק מהעניין, כאשר הם נעשים באופן מושכל ולאחר בדיקות מתאימות של ביצועי האתר ושביעות הרצון מכמות הלידים ויחסי ההמרה שהוא מביא.
אילו סוגי עסקים צריכים הקמת אתר תדמיתי?
באופן עקרוני בניית אתרי תדמית יכולה להתאים לכל סוגי העסקים, זאת כיוון שפלטפורמת האינטרנט היא עולם ומלואו והיא מכילה אתרים של עסקים שונים כל כך זה מזה ומגוונים מאוד. מסיבה זו, הקמה של אתר תדמיתי שמטרתו, בעצם, להוות את כרטיס הביקור של העסק בתצורה המודרנית שלו – היא פעולה שמתאימה לכל תחום באשר הוא, החל מחברות הייטק שמקימות אתר לראשונה ועד לקונדיטוריות ועסקים קטנים. כל פעילות עסקית ניתנת להגדרה, פרסום ושיווק בצורה ייחודית שנכונה להעברה ללקוחות, באמצעות אתר עסקי הבנוי כהלכה.
החשיבות של חווית המשתמש בבניית אתרים לעסקים
כאשר כיום הוכח כי חווית המשתמש היא מהגורמים שמעודדים מכירה הרבה יותר מכל דבר אחר, ניתן להגיד שאפילו אתרי התדמית הם לא בדיוק מה שהם היו פעם. מסיבה זו, הדגש בשלב התכנון של האתר, הוא ביצירת אתר עסקי שמעניק חווית גלישה נפלאה, המסייעת לשיווק המיטבי עבור העסק והנעה לפעולה של מי שגולש באתר. גם בעת הבנייה של האתר עצמו וגם בשלב העיצוב – כולל בחירת הפונטים והגרפיקה לכל החלקים בתוך האתר – חייבת להיות חשיבה על חווית הגלישה וכיצד ניתן לשפר אותה כמה שיותר. הרעיון הוא לייצר אתר אינטראקטיבי, שיווקי אך במידה, בעיקר כזה שעושה חשק לשתף פעולה ובסופו של דבר מעביר את הגולש את המסלול הנחשק מנקודת הפתיחה, שהיא עמוד הבית – ועד לנקודת הסיום שהיא הקופה.
איך כדאי לקדם את האתר באינטרנט?
שלוש הדרכים היעילות לקידום אתרים באינטרנט מורכבות משתי השיטות של הקידום בגוגל – הדרך האורגנית והדרך הממומנת – בנוסף לקידום האתר באמצעות הרשתות החברתיות. חברה מקצועית לקידום אתרים, תדע לעשות את התחקיר הנכון ולאפיין היטב את קהל היעד של האתר. בצורה כזו, ניתן יהיה לבחור את התמהיל הרלוונטי של שיטות הקידום ובאופן כזה למשוך כמה שיותר גולשים לגלישה באתר. ככל שהחשיפה תהיה רחבה יותר, כך ישנו סיכוי גבוה יותר שאנשים יבחרו לגלוש דווקא באתר העסקי הזה, בנוסף לכך שכאשר האתר מייצר חווית גלישה אופטימלית ומציע תוכן איכותי – הוא גם יעודד מכירה בצורה מיטבית.