8 סיבות למה צריך להשקיע בקידום אתרים

8 סימנים לכך העסק שלך חייב להעזר בקידום אורגני!

8 סימנים לכך העסק שלך חייב להעזר בקידום אורגני!

כשאנשים מחפשים מילים או תכנים שקשורים לעסק שלך בגוגל או בשאר מנועי החיפוש, האם האתר שלך עולה להם בעמוד הראשון?

אם לא, אז כנראה שאתה מפסיד המון לקוחות פוטנציאלים בדרך, במיוחד לאור העובדה של 75 אחוז מאלה שמחפשים בכלל לא עוברים לעמוד השני בגוגל.

למעשה, קידום אורגני עוזרים לך לקדם את האתר כמה שיותר גבוהה במנועי החיפוש של גוגל.

המון עסקים קטנים ובינונים ממעיטים בחשיבות הקידום האורגני, שכן זה תהליך ארוך טווח שלא בהכרח מספק תוצאות מיידיות, אך לא כך הדבר… למעשה , אם חברות גדולות עושות את זה, למה לא ללמוד מהן?

אם הן לא מורידות את האמצע מהדופק בכל הנושא של קידום אורגני, אז למה שאתם שלא תהיו שם גם?

אז לפני שבכלל נבין אם העסק שלכם צריך קידום אורגני, נבין קודם כל מה זה בכלל קידום אורגני ואיך הוא תורם לעסק שלך?

קידום אורגני הכוונה לקידום האתר כמה שיותר גבוהה במנועי החיפוש של גוגל וחבריו, במטרה להגדיל תנועה אורגנית לאתר שלכם , כל זאת ע״י :

  • טירגות מילות מפתח וביטויים שקשורים לעסק שלכם
  • שיפור מהירות ונגישות האתר על מנת למנוע עזיבה מוקדמת של לקוחות פוטנציאלים
  • להזרים לקוחות פוטנציאלים ע״י יצירת תכנים רלוונטים.
  • יצירת לינקים חיצוניים לאתר שלכם
  • לנקות את הקוד של האתר שלכם וכל מיני אלמנטים אחרים ככה שהאתר יוכל לרוץ בצורה חלקה ולעמוד בעומסים.
  • ועוד שיטות רבות על מנת לגרום למשתמשים להגיע דווקא לאתר שלכם

כל אלה תהליכים חשובים מאוד שיעזרו לשפר את הדירוג של האתר שלכם בעיניי גוגל.

וכשהדירוג שלכם גבוהה, ככה יותר אנשים יכולים להגיע ולמצוא את העסק שלכם, דבר שישליך ישירות על על ההכנסה שלכם.

האם העסק שלי זקוק לקידום אורגני? 8 סימנים שכנראה שכן….

1 – האתר שלך לא מופיע גבוהה בגוגל שמחפשים מילים או ביטויים שקשורים לעסק שלך

כשרוצים לבדוק אם העסק שלך בכלל צריך קידום אורגני, צריך קודם לבדוק מה עולה כאשר מחפשים מילים וביטויים שקשורים לעסק שלך…

לדוגמא: אם אתם עסק שמספק ציוד הגברה לאירועים , אתם רוצים להופיע כמה שיותר גבוהה כאשר מישהו מחפש לדוגמא : ״ השכרת ציוד הגברה בחיפה״

אם האתר שלכם לא מופיע ב3 התוצאות הראשונות , כנראה שאתם זקוקים לעזרה בכל מה שקשור לקידום אורגני.

תזכרו, אולי אתם מעולים במה שאתם עושים, אך מבחינת המון אנשים, אם אתם לא נמצאים בעמוד הראשון של גוגל, אתם כלל לא קיימים.

2 – אין לך מספיק תנועה באתר

בדיקה אם בכלל מגיעים מספיק אנשים בצורה אורגנית לאתר שלכם….

וכדי לעשות את זה אתם צריכים להעזר בגוגל אנליטיקס, ככה שתוכלו לנתח את התנועה לאתר שלכם ומהיכן היא מגיעה.

אם רוב התנועה לא מגיעה לאתר בצורה אורגנית, כנראה שאתם צריכים להעזר במומחה.

3- יש לכם הרבה תנועה לאתר, אבל רובם לא באמת קונים

אתם רוצים לשים לב למספר האנשים שמצבעים איזשהיא פעולה באתר שלכם ( לדוגמא : השארת פרטים, קנייה וכו׳)

אם יש לכם הרבה מבקרים אבל מספר נמוך של ״המרה״( מצב שבו אנשים מבצעים פעולה כלשהיא באתר שלכם), השקעה בקידום אורגני יכולה לשפר את נתוני ההמרה האלה.

גם את נתוני ההמרה שלכם אפשר לבדוק דרך גוגל אנליטקס, ולפי זה לדעת מה צריך לשפר על מנת שייצר נתוני המרה טובים יותר לאתר.

זכרו, להביא לקוחות לאתר כדי להגיד שיש תנועה זה לא עוזר, צריך להביא את הלקוחות הפוטנציאלים לאתר שלכם.

איך אפשר לשפר את יחס ההמרה? כתבנו עבורכם מדריך קצר כאן

4 – האתר שלכם לא מותאם לנייד.

אולי למי שלא מהתחום, זוהי לא נשמעת פעולת קידום ״טהורה״ ומובהקת , אך זוהי פעולה חשובה מאוד על מנת לייצא תנועה לאתר שלכם!

היום, כבר יותר מ60 אחוזים מחפשים ונכנסים לאתרים דרך הטלפון, אם האתר שלך לא מותאם לנייד, וללקוח הפוטנציאלי לא יהיה קל לקבל מידע מהאתר שלך דרך הנייד שלו, כנראה שהפסדתם לקוח.

לא בטוח אם האתר שלך מותאם לנייד?

יש מגוון אתרים כמו למשל: https://search.google.com/test/mobile-friendly

שמפאשרים לבדוק כיצד נראה האתר שלך בנייד.

5 – האתר שלך לא מאובטח מספיק

אם אתם רוצים לייצר נתוני המרה טובים יותר ובכלל שגוגל יחבב אתכם יותר , אתם חייבים שהאתר שלכם יהיה מאובטח לחלוטין.

מבחינת גוגל זה נתון הכרחי לכך שתופיעו גבוהה, הרי גוגל לא רוצה לשלוח את הלקוחות שלו לאתרים מפוקפקים.

ומבחינת הלקוח הפוטנציאלי, הוא לדעת שאם הוא משאיר פרטים או משאיר אשראי , הוא רוצה לדעת שהאתר מאובטח כראוי.

אם האתר שלכם לא מאובטח, כנראה זה בדיוק הזמן לאבטח אותו.

6 – אתם לא מספיק ללקוח שלכם תוכן איכותי מספיק

אם אתם רוצים להיות מדורגים גבוהה בגוגל , אתם צריכים לייצר תוכן איכותי ומעניין עבור הלקוחות הפונציאלים שלכם.

המחפש הממוצע , ימנע מלהתקשר כדי לקבל את התשובות לשאלות שלו, הוא יעדיף לחפש אותן וללמוד אותם לבד , ולכן אתם חייבים לספק לו מספיק תשובות לשאלות שלו.

רק כך הוא יעריך אתכם מספיק כדי לבצע כלשהי באתר שלכם או בכלל יתפוס אתכם כאוטוריטה בתחומכם.

בנוסף , לא רק שהלקוחות יחשבו שאתם מומחים בתחומכם, אלא גם גוגל יחשוב ככה, הרי המטרה של גוגל היא להביא ללקוח שלו את התוכן הכי רלוונטי בשבילו, ואם אתם תתנו לו את התוכן הרלוונטי הזה, הוא יקדם אתכם יותר ויותר במונע החיפוש שלו.

למעשה, גם לקוחות וגם גוגל אוהבים מידע עדכני, ולא מפסיקים להתעדכן, לכן חשוב לייצר תוכן חדש על בסיס קבוע עד כמה שניתן.

חשוב לזכור , קידום אורגני זה לא לעשות את זה פעם אחת ולשכוח מזה, אלא עבודה מתמדת שלא נגמרת, ריצה לטווחים ארוכים אם תרצו, לכן תרצו ליצור תוכן רלוונטי ומעניין על בסיס קבוע.

7 – לאתר שלך יש בעיות בטעינה

ידעתם ש50 אחוז מהגולשים , יחזרו אחורה ויחפשו אתר אחר להכנס אליו, אם לאתר לוקח יותר מ6 שניות להטען?

גוגל, לא רוצה לשלוח את הלקוחות שלו לאתרים איטיים, הוא רוצה לתת חווית משתתמש ללקוחות שלו, ולכן ישלח אותם לאתר מהירים ורלוונטים.

גם כאן, יש מספר כלים לבדיקת מהירות טעינה של אתר. חיפוש קצר בגוגל יביא אתכם ללא מעט אתרים כאלה. כתבנו עבורכם 4 טיפים לשיפור מהירות האתר שלכם.

במידה והאתר שלכם לא מהיר מספיק, כנראה כדאי שתשקלו להעזר במומחה לקידום אורגני.

אתר לדוגמא : https://gtmetrix.com

8 – לאתר שלך אין מספיק קישורים חיצוניים שמובילים אליו

גוגל מעריך אתרים מובילים , ו״מקשיב״ להמלצתם.

מה זה אומר?

למעשה גוגל ידרג אתכם יותר גבוהה, כאשר אתר שמדורג גבוהה אצלו ימליץ עליכם אצלו באתר.

לדוגמא : אתם מסעדה איכותית עם אתר חדש יחסית, ובלוג מוערך מאוד בנושא אוכל עשה סיקור של 5 המסעדות הטובות בארץ ופרסם קישור לאתר שלכם.

פרט לעבודה שיגיעו לקוחות פוטנציאלים דרך הבלוג, גוגל יעריך אתכם יותר על כך וידרג אתכם גבוהה כי הוא מעריך את ״דעתו״ של הבלוג אוכל הזה מאוד.

לכן יצירת קשרים ולינקים ברחבי הרשת זוהי אחת מפעולות הקידום האפקטיביות והמאתגרות ביותר.

אם עדיין אין לכם מספיק חברים ברחבי הרשת שממליצים עליכם, הגיע הזמן לקבל עזרה מקצועית בנושא.

אם אחרי כל אלו, אתם מרגישים שנשארתם מאחור בכל הנוגע לקידום אוגני, זה בדיוק הזמן להשקיע בפאן הזה ולהביא יותר ויותר לקוחות פוטנציאלים לאתר שלכם.

מוזמנים ליצור קשר ונשמח לאותת לגוגל שאתם פה!

אהבתם? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
דברו איתנו
שליחה באמצעות ווטסאפ