קידום אתרים ב-2022 – האם זה עדיין רלוונטי?

קידום אתרים ב- 2022 הוא רלוונטי וחשוב יותר מאי פעם, משום שככל שעוברות השנים שלושה קבועים תמיד מתקיימים: מחירי הנדל”ן עולים, כמות המים בעולם פוחתת ויותר ויותר עסקים מוסיפים לפרסם את עצמם בגוגל באמצעות קידום אתרים אגרסיבי.

אם אתם רוצים לשים את העסק שלכם על המפה הדיגיטלית, חשוב להשקיע ולבצע קידום אתרים איכותי ומעמיק. קידום אתרים מקצועי יביא לפרסום של האתר שלכם בעמודים הראשונים של גוגל, ועל ידי כך יגדיל את הסיכויים שהלקוחות יתרשמו מכם לטובה ויבחרו דווקא בכם על פני כל המתחרים.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני מהווה את השיטה הטובה ביותר לקדם את האתר שלכם לראש שרשרת החיפוש של גוגל, משום שהוא מסייע להתאים את האתר שלכם לפרמטרים שגוגל מבקש.  

איש לא אמר שפשוט לטפס לפסגה, וכמו שישנם קריטריונים והוראות לטיפוס נכון על הר, כך גם ישנם קריטריונים והוראות להקמת אתר, פרסומו ותחזוקתו. פרמטרים אלו נקבעים לפי גוגל, כאשר עמידה בחוקים תביא לאישור האתר מצד גוגל, ולקידומו גבוה יותר בשרשרת החיפוש. 

קיימים אינספור קריטריונים להתאמת האתר לסטנדרטים של גוגל, וחשוב להכיר את כולם ולפעול לפיהם עם על פעולה ופעולה באתר, בכדי להבטיח דירוג גבוה מצידו של גוגל. 

חלק מהפרמטרים של קידום אתרים איכותי כוללים, בין היתר, שימוש במילות מפתח ובקישורים פנימיים וחיצוניים, סידור האתר והתאמת כתובות האתר, שימוש בתגיות מטא, כתיבה של תכנים ארוכים, איכותיים ואינפורמטיביים ועוד. 

מקדם אתרים מקצועי יודע כיצד להתחשב בפרמטרים הללו עם כל פעולה שהוא עושה, ועל ידי כך להביא לתוצאות קידום אתרים אופטימליות.

איך בוחרים איש מקצוע של קידום אתרים

משווק ובונה אתרים מקצועי מכיר היטב את אופן ההתנהלות עם גוגל וקידום האתר, ולכן יסייע להביא לתהליך קידום אתרים איכותי ומניב, שבסופו האתר שלכם יככב בעמודים הראשונים של גוגל.

ועם זאת, גוגל הוא אינו הגורם שיחידי שיש לרצות בכדי ליהנות מתהליך קידום אתרים אפקטיבי. קידום אתרים מעולה מצריך היכרות עם הסטנדרטים של גוגל מצד אחד, ויכולת לאפיין את קהלי היעד הרלוונטיים לבית העסק ואת הדרכים לרגש אותם, להיחשף לבית העסק כמותג ולרצות ליהנות משירותיו ומוצריו, כל פני אלו של מתחריו.

אפיון קהלי יעד או סגמנטציה כולל את המיון של קהלי היעד הרלוונטיים לבית העסק לפי מין, גיל, תחביבים, העדפות גלישה ורכישה, שפה ועוד. כל המידע הזה מזדקק ליצירה של הפרסונה האידיאלית לרכישת מוצרים ושירותים מכם, ואת כל הדרכים לפנות ולגשת אליהם בכדי לפתות אותם להכיר אתכם עם מקסימום אחוזי הצלחה.

התאמת האתר לקהלי היעד תוך תהליך קידום אתרים כוללת ביסוס של צבעוניות, שפה וממשק פעולה עם חוויית משתמש שנוחה לקהל היעד הספציפי שלכם, ומניעה אותו להמשיך ולהסתקרן, להכיר אתכם וגם לרכוש מכם בטווח הארוך. 

קידום אתרים משולב

קידום אתרים מקצועי כולל שילוב מאוזן בין שתי השיטות, בכדי לרצות את שני הגורמים, גוגל וקהלי היעד שלנו, באופן מיטבי. 

פעילות קבועה ושיטתית תוביל לפיתוח של מותג המשדר מקצועיות, אמינות, יכולת ואינדיבידואליות שתעודד את קהל היעד לפנות דווקא אליכם, על פני כל המתחרים. 

תהליך קידום אתרים מהווה תהליך המצריך איזון עדין בין הצורך לרצות את גוגל לפי קריטריונים ספציפיים, ואת הצורך לרצות קהלי יעד רלוונטיים שהסיכויים גבוהים שייהנו מהשירותים והמוצרים שלכם.

מקדם אתרים איכותי יודע כיצד לבצע את האפיונים והפעולות הדרושות להביא לאיזון מדויק בין שני הצרכים הללו, ועל ידי כך להביא לתהליך קידום אתרים אפקטיבי שלימים יביא את האתר שלכם לעמודים הראשונים של גוגל, וכמובן להנאה מפניות ורכישות מרובות יותר.  

קידום אתרים 2022

תוכן עניינים

דברו איתנו
איך אפשר לעזור?
היי 👋,
איך נוכל לעזור לך?