כל מה שרציתם לדעת על כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור הוא בגדר חובה בעולם העסקים. הוא מרכז את כל הפרטים שיאפשרו ללקוחות קיימים ופוטנציאליים ליצור עמכם קשר ואולי להזמין את שירותכם. בין אם אתם עורכי דין, רופאים, אינסטלטורים או מעצבי שיער – אתם חייבים כרטיסי ביקור.

בעידן הדיגיטלי של ימינו, אי אפשר להסתפק רק בכרטיס הביקור המסורתי המודפס על גבי נייר. כדי להגיע לקהל יעד רחב יותר, אתם חייבים לשווק את עצמכם באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי. 

יותר ויותר חברות מבינות את הכוח של כרטיס ביקור דיגיטלי, המאפשר לכם לשתף את כל פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה ובאופן מקוון בסמארטפון, בטאבלט או במחשב. אז נכון, פרטי הקשר שלכם כמו הטלפון וכתובת המייל וודאי מפורסמים בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם, בלינקדאין, באינסטגרם או באתר האינטרנט, אבל כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פלטפורמה נוחה יותר לשיתוף הפרטים. תוכלו לשלוח אותו ישירות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם באמצעות מייל, תוכנת המסרים המידיים וואטסאפ, בסמס וברשתות החברתיות. 

היתרון של כרטיס ביקור דיגיטלי

יעילות

אין צורך להיסחב עם ערימה של כרטיסי הביקור לכל מקום שאתם הולכים. גם אם שכחתם, איבדתם את כרטיסי הביקור שלכם או שהם אזלו לכם, תוכלו מיד לשלוף את הסמארטפון שלכם ולשתף כל מי שתרצו בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם יחסוך לכם כסף רב על הדפסה של כרטיסי ביקור על גבי נייר. מעבר לכך, אין חשש שלקוחות פוטנציאליים יאבדו את כרטיס הביקור הדיגיטלי כמו שהם עלולים לאבד כרטיס ביקור מנייר. 

אינטראקטיביות

בנוסף, כל השדות בכרטיס הביקור הדיגיטלי הינם אינטראקטיביים כך שהלקוחות יכולים ליצור עמכם קשר בצורה נוחה, מהירה ובקליק אחד. הכרטיס כולל את מספר הטלפון שלכם, וכאשר הלקוח הפוטנציאלי לוחץ על המספר, מיד נפתחת לו אפשרות לחייג אליכם באופן ישיר. לחיצה על כתובת המייל שלכם תפתח חלון בחשבון הדוא״ל שלו. לחיצה על כתובת העסק שלכם תוביל אותו לאפליקציית הניווט Waze. כרטיס הביקור הדיגיטלי כולל גם לינקים לאתר האינטרנט או לתיק העבודות שלכם ולכל העמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות השונות כמו פייסבוק, לינקדאין, פינטרסט, טוויטר, אינסטגרם ועוד. הכרטיס אינו מצריך התקנה של תוכנה או אפליקציה מסויימת, כך שכל לקוח עם סמארטפון, מחשב או טאבלט יכול לגשת אליו. ניתן להוסיף לכרטיס שלכם גלריית תמונות של העסק שלכם ושל עצמכם, טופס ליצירת קשר בעזרתו תוכלו לנהל את הלידים המגיעים לכרטיס הביקור הדיגיטלי שכם, לוגו של העסק שלכם, וכן ניתן להוסיף מערכת קופונים הכוללת קופונים אותם ניתן לממש רק למשתמשי כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. 

זמינות

הכרטיס הדיגיטלי זמין 24 שעות ביממה ללקוח שלכם, העיצוב שלו מותאם אישית לכל עסק, וניתן לעדכן את הפרטים שלכם בצורה קלה ונוחה. בנוסף, תוכלו לצפות בכל עת שתחפצו בכך בנתונים אודות השימוש בכרטיס הדיגיטלי שלכם – כמה אנשים צפו בו וכמה יצרו עמכם קשר. 

 

אנו ב״טופיק מדיה״ נשמח לספק לכם שירות בניית כרטיס ביקור דיגיטלי. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נבנה לכם כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, יעיל ונוח שיקדם את העסק שלכם. 

בדיקת ליקויים באתר האינטרנט שמשפיעים על הקידום שלו

תוכן עניינים

דברו איתנו
איך אפשר לעזור?
היי 👋,
איך נוכל לעזור לך?