טיפים לקידום העמוד בפייסבוק

טיפים לקידום עצמי בפייסבוק

תוכן עניינים

אני רוצה לספר לכם מעט על הפייסבוק. הפייסבוק מכיל 4 מיליון גולשים אמיתיים כאשר מידי יום נכנסים 2.4 מיליון גולשים! כל אחד מהם גולש מעל ל25 דקות בממוצע. הנתונים האלה מוכיחים לכם שאין זה פלא שהפייסבוק היא הרשמת החברתית המובילה ומקור אידיאלי לפרסום וקידום עסקים, מוצרים ושירותים.

הנתונים האלה מוכיחים לכולם שבשביל לקדם את העסק, השירות או המוצר שלנו אנחנו חייבים עמוד עסקי בפייסבוק. אני בכוונה מציין שמדובר עמוד עסקי ולא במשתמש נוסף (על היתרונות לכך נספר לכם בקורס הפייסבוק לעסקים שלנו שנבנה בימים אלה).

עסקים רבים היום החליטו לוותר על בנייה של אתר אינטרנט והקצו את כל המשאבים שברשותם לקידום עצמי באמצעות הפייסבוק.

אז לפני שאנחנו רצים למקצוען שיקדם לנו את העמוד העסקי בפייסבוק הייתי רוצה לתת לכם מספר טיפים לקידום עצמי בפייסבוק. אני אתמקד היום בקידום החינמי בפייסבוק ולאו דווקא בקידום הממומן – לזה אני אקצה מאמר בפני עצמו.

טיפים לקידום עצמי בפייסבוק :

  1. ליצור תמונת קאבר איכותית אשר מציגה את רוח החברה או העסק. חשוב מאוד להציג בקאבר שלכם את פרטי ההתקשרות שלכם.
  2. ליצור אלבומי תמונות וסרטונים, הן של העובדים בעסק והן של המקום/המוצר או השירות אותו אתם נותנים.
  3. חשוב מאוד להעלות פוסטים לעמוד העסקי ולא להשאירו ריק. הכמות המומלצת היא לפחות 3 פעמים בשבוע.
  4. לערוך תחרות בין חברי העמוד ובכך בעצם לתת להם סיבה טובה להשאר בעמוד. שימו לב, התחרויות האלה יכולות להיות הנחה עבור מוצר או שירות או אולי אפילו חלוקה חינמית של המוצר האו השירות. רבים יחשבו שמדובר בבזבוז אך לא כך הדבר. אלה יתרמו לקידום המוצר או השירות ובצם יחליפו את עלויות הפרסום הרבות הכרוכות בפרסום העסק.
  5. מומלץ לענות באופן מיידי לפניות של לקוחותיכם.
  6. הפוסטים שתעלו ילוו בתמונה ויהיו קצרים ותמציתיים ככל האפשר
  7. את הפוסטים יש להעלות בין השעות 21:00 ל 23:00 בלילה. אלו השעות אשר מניבות את התוצאות הטובות ביותר.
  8. במידה ויש לכם אתר אינטרנט, השתדלו להעלות מאמרים רלוונטים ולקשר אותם לאתר הבית שלכם, אשר עלולים להועיל ולעזור למשתמשי האתר שלכם.
  9. תיוגים – מומלץ שלא לתייג יותר מידי אנשים בפוסטים – זה עלול להפריע לאותם אנשים וליצור סלידה כלפי העסק שלכם.
  10. לנסות להעלות תכנים ויראלים (תכנים אשר מעודדים שיתופים ברשת)

כאמור, הכי חשוב זה ליצור עמוד מיוחד, בו הגולש יכול להשאיר פרטים ולפנות אליכם באמצעות הרשת החברתית.

השינויים החדשים אשר בוצעו לאחרונה בפייסבוק מאפשרים לנות ליצור טאבים מיוחדים של רכישות באמצעות העמוד. כפתורי "הנעה לפעולה" הכרחיים מאוד לצורך קידום.

לאורך כל העמוד יש צורך להשתמש בכתיבה שיווקית וספציפית ככל האפשר. את התוצאות ניתן לראות בעמוד הסטטיסטיקה של העמוד, הוא מספר לנו רבות אודות הפוסטים שכתבנו וכיצד הם השפיעו על הקוראים. במידה ולא עובד, מומלץ לשנות את המודעה בהתאם.

בקיצור, אל תחכו יותר מידי. תיצרו עמוד עסקי מרשים, תעלו תכנים ואל תשכחו להשתמש בידע שקיבלתם במדריך זה!

בהצלחה !

אהבתם? שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email