בתאריך 11/9/2022, יום ראשון, הוזנקה תחרות קידום אתרים בישראל, המונה מעל 30 מקדמים עצמאיים וחברות קידום מובילות בארץ במטרה לדרג ביטוי חדש שלא קיים עדיין בישראל בשם: נווה פריצקי.
האמת שהתחרות קצרה ביחס לתקופת קידום אמיתי אבל היא נועדה למדוד במהלך חודש ימים את הצלחת הקידום, שיטות הקידום ולזהות מגמות בתהליכי קידום שונים על ידי מקדמי אתרים שונים.
לכל חברת קידום אתרים או מקדם אתרים פרילנס שיטות קידום אתרים השונות ובין היתר נוכל לראות אנשים המשתמשים בטכניקות קידום שחורות (תוכן AI, קישורים ממקורות לא אמינים וכדומה) בעוד, חברות קידום המשתמשות בקידום איכותי, אשר לאורך הזמן יניב את הפירות כפי שקורה עם אתרים רבים שאנו מקדמים, אך יתכן ולא יספיק לנצח תחרות לתקופה כל כך קצרה.
כסף = כוח
אין מה לעשות, המשפט הזה נכון בכל כך הרבה מקרים וגם במקרה הזה ניתן לראות כי חברות אשר משקיעות כסף בכתבות תוכן איכותיות, זה מניב את הפירות (בתקופה קצרה של יומיים אחרי תחילת התחרות). אז זה אמנם לא אינדיקציה מספקת מאבל ייתכן והיא זאת שתכריע את התחרות הזאת.
בדעה שלי, קישורים הם כלי מעולה לייצר סמכות לאתר, אך לאורך זמן צריך תשתית טובה מספיק כדי להצליח להפיק מהתנועה המתקבלת מהאתר ולהמיר אותה ללקוחות בפועל.
חווית משתמש
איך מה לעשות – בסופו של דבר אסור לכם לזלזל בגולשים שמגיעים לאתר שלכם. כמו שאתם לא רוצים להגיע לבית עסק מוזנח, לא מסודר וכדומה, כך גם אתם לא תרצו להיכנס לאתר שלא מסודר עבורכם מספיק. חשוב מאוד להשקיע בנראות האתר וגם אם לא להפוך את האתר לסופר יוקרתי בעיצוב שלו, הוא עדיין יכול להיות מסודר, נקי ועושה חשק למשיך להשאר בו.
הדעה שלנו בנושא הוא שהקישורים הם אלה שיכולים להביא אתכם לעמוד הראשון, אבל התוכן וחווית המשתמש הם אלו שישאירו אתכם שם ואפילו יעלו אתכם למקומות הראשונים.
תוכן הוא המלך?
אז כן, אפשר להגיד שתוכן הוא המלך בשביל המשתמשים שלכם. אבל האם אתם חושבים שגוגל יודעים להבדיל בין תוכן אמיתי לתוכן שנכתב באמצעות מערכות אוטומטיות? למען האמת אני לא בטוח.
אפשר לראות שאתרים משתמשים בתוכן אוטומטי מצליחים לקבל דירוג יחסית מהיר. כן אני חושב שלאורך הזמן גוגל יזהה שמדובר בתוכן לא איכותי מספיק (לאו דווקא יזהה שהתוכן נכתב באמצעות AI) ועל סמך כך הוא יוריד את האתר בהמשך הדרך בדירוגים.
בכל מקרה, לצורך התחרות אני מני שזה מספיק.
אם אתם מחפשים תוכן איכותי בכל מקרה, אנחנו בשירות קידום האתרים שלנו, דואגים לכם לתוכן מקורי, איכותי שמביא את האתר שלכם לעמודים הראשונים לאורך זמן, וגם דואג להשאיר אתכם שם.
קראו עוד:
איזה ביטוי נבחר לתחרות?
אז השנה זו השנה השניה של התחרות, לאחר ששנה שעברה המציאו בנאדם בשם “מנשה בטיטו”, השנה החליטו לעשות משהו מעניין יותר ולייצר עיר חדשה במדינת ישראל. שם העיר נווה פריצקי וכל אחד יכל לקחת את זה לכיוון שלו. ישנם אנשים שבנו אתרים של עיריות, ישנם אתרים שהעדיפו לדבר על אטרקציות ואפילו אתרי תוכן שהוקמו לטובת העניין.
אז אני לא יודע להגיד לכם עדיין מה יהיו התוצאות, אבל אני כן יכול להגיד לכם שהולך להיות מעניין.
מבטיח לעדכן לאחר סיום התחרות את התוצאות ולהסיק את המסקנות המתקבלות ולשתף כאן.
בנימה נו אני רוצה לאחל בהצלחה לכל המשתתפים, האמת שהשנה זו השנה הראשונה שאני משתתף אחרי שראיתי שנה שעברה את העניין הרב שהיה בתחרות. השנה יש משתתפים ומקדמי אתרים חזקים במיוחד ואני בטוח שזה הולך להקשות הרבה יותר, אבל כמו בתהליך קידום אתרים רגיל לכל לקוח, אשר גם הוא מעין תחרות בפני עצמה, גם כאן המטרה היא ברורה – להגיע למקום הראשון בגוגל.
בהצלחה לכולם!