מוצר וריאציה

הוספת וריאציות באתרי חנות מבוססי וורדפרס

תוכן עניינים

אם יש לכם חנות אינטרנטית מבוססת וורדפרס, ואתם מעוניינים לאפשר מכירה של אותו המוצר במידות שונות, אבל לא בדיוק יודעים איך לעשות את זה, הכנו עבורכם מדריך שלם שיעשה לכם סדר.

באתרי חנות רבים, המוצרים הם לא מוצרים סטנדרטיים וקיימת אפשרות לבחור את אותו המוצר בוריצאיות שונות. זה יכול להיות מידה, צבע, סגנון וכדומה. זה נהוג בדרך כלל בחנויות בגדים בהם ניתן לבחור את צבע החולצה או המכנס, מידת החולצה וכו’ אך לא רק.

חוסר הידע לעשות את זה גורם לאנשים לעשות טעויות קשות אשר פוגעות בקידום האורגני והכוונה כאן כמובן ליצירת אותו המוצר בדיוק, מספר פעמים. מבלי להיכנס לסיבה שזה לא נכון בשלב זה, אנחנו הולכים להראות לכם איך לבצע מוצר עם אפשרויות נוספות בדרך קלה ונוחה.

הגדרת תכונות

בשלב הראשון יש להגדיר תכונות למוצרים שלכם. במערכת הניהול שלכם בוורדפרס, יש ללכת למוצרים > תכונות ולייצר את התכונה אותה תרצו לסנן.

  • מידה
  • צבע
  • סגנון
  • וכו’.

אחרי שהגדרתם את התכונות, צריך ליצור ערכים.

ערכים במקרה של צבע יכולים להיות : שחור, צהוב, כחול וכל הצבעים האפשריים לבחירה

במקרה של מידה זה יכול להיות: S,M,L וכו’

הגדרת מוצר וריאציה

אחרי שהגדרתם את התכונות, אתם יכולים להוסיף מוצר חדש לאתר שלכם, ולבחור למטה ב”נתוני המוצר” מוצר עם וריאציות במקום מוצר רגיל מה שמוגדר בברירת המחדל.

לאחר שהגדרתם, תעברו לתכונות והוסיפו את כל התכונות אותם תרצו להפוך לאפשרויות בחירה ולחצו על הוספה

כעת, בחרו את הערכים הרלוונטיים לאותו המוצר וודאו שסימנתם את “נועד עבור וריאציות” ולחצו של שמור תכונות.

לסיום עברו ללשונית הוריאציות והוסיפו וריאציות מכל התכונות

לבסוף, לחצו על “בצע”

הגדרת מחירים ותמונות במידת הצורך

כעת 2 הוריאציות מופיעות בעמוד המוצר ותוכלו להגדיר לכל וריאציה את המחיר שלה, התמונה שלה המקטע שלה ועוד אפשרויות רבות.

תמונה לוריאציה

תמונה לוריאציה אינה חובה ואתם צריכים לבחור באפשרות זאת רק אם לוריאציה זו יש תמונה נפרדת מהתמונה המקורית של המוצר. למשל מוצר בצבע שונה. ברגע שהלקוח בוחר בצבע, התמונה תתחלף בעמוד המוצר מה שיעלה את חווית המשתמש של הגולש ויסייע לו בתהליך הרכישה.

מחיר לוריאציה

מחיר הוריאציה הוא חובה ויש לרשום בכל וריאציה את מחירה גם אם המחיר הוא זהה לכולם. זה גם יאפשר לכם לתת מבצע על תכונות מסוימות, עם תזמון או בלי ועוד מגוון אפשרויות. תוכלו לנהל מלאי ברמת כל תכונה ותכונה שזה מדהים.

סיימתם

כעת, הלקוחות שלכם יוכלו לבחור את המוצרים מבין אופציות מורחבות ונוספות בצורה קלה פשוטה ונוחה, מבלי לייצר עשרות או מאות עמודים מיותרים.

מקווים שסייענו 🙂

אהבתם? שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email