אני רוצה לספר לכם מקרה מעניין שקרה לנו בעקבות בניית אתר חדש ללקוח, עם אתר יחסית וותיק (4 שנים דומיין) וקידום מאוד אזורי וממוקד לעיר שלו.
נישת העיסוק של הלקוח היא מאוד תחרותית וכחלק מאסטרטגיית הקידום שלו החלטנו לבנות עבורו אתר חדש – כזה שיהיה נכון מבחינת המבנה שלו, ההיררכיות, מבנה הקישורים וכל מה שמשתמע מכך לקידום האורגני.
השיפור קרה בין לילה. באותו יום שהעלנו את האתר, עשרות ביטויים שלא אונדקסו כלל התחילו להופיע, קפיצות במיקומים של 80 מקומות ואף יותר ולפניכם ההוכחה.
מבנה תקין קודם לכל
הנקודה שאנו מנסים להוכיח במקרה הזה – קידום אורגני זה לא רק קישורים ותוכן.
יש לציין שרוב התוכן באתר נשאר זהה. אין כמות תוכן מספיק גבוהה בשביל לייחס לזה את הצלחת הקידום. חשוב מאוד בתהליך בניית האתר לבנות אותו בצורה תקינה. להתייחס למבנה הקישורים באתר, להיררכיות העמודים – גוגל צריכה להבין איזה עמוד חשוב יותר ואיזה פחות. זה נעשה באמצעות הגדרת עמודי אב וכדומה.
תוספת שכבת אבטחה לאתר
חשוב לציין שכחלק מבניית האתר החדש הוספנו שכבת אבטחה לאתר הן ברמת האחסון והן ברמת תעודת הSSL שלא היתה לפני כן ולכן יש לייחס למעבר זה חלק בשיפור הקידומי שנעשה.
התאמה נוספת למובייל
האתר הקודם של הלקוח היה מותאם למובייל, אבל לא ברמה מספקת שבאמת תגרום לאנשים לרצות להשאיר פניה מהאתר. בבניית אתר זה לקחנו את ההתאמה למובייל לנקודה המקיסמלית ויצרנו מבנה אתר תקין מבחינת חווית המשתמש שיגרום לגולשים להמשיך לגלוש באתר, להשאיר פניה וליצור קשר (את זה נדע אמנם רק בהמשך אבל אנו למודי נסיון בתחום ויודעים לעשות העבודה בצורה טובה).
אפס קישורים
נכון לעכשיו, כמות הקישורים החיצוניים שמפנים אל האתר שואפת לאפס. אולי יש מעט מאוד קישורים של פורטלים ואתרי מאמרים שלא רלוונטיים בשנת 2019 לקידום האורגני.
אז לפני שאתם אומרים – ניסינו כבר הכל. שום דבר לא הולך.
יש לנו פתרון אמיתי לשיפור הקידום באתר שלכם.
צרו איתנו קשר לבניית אתר אינטרנט חדש ותוכנית קידום שתקח את האתר שלכם ממקום אחרון למקום ראשון תוך זמן קצר מאוד.